مدیرعامل شرکت گاز گیلان از عادی شدن شرایط و برقراری وضعیت پایدار جریان گاز در شهرستان های شرق استان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 27 April 2019

ایرنا: حسین اکبر روز شنبه در جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان افزود: در شرایطی که خط اصلی انتقال گاز با مشکل مواجه شده بود، با حضور در ایستگاه های گاز، کنترل دستی توزیع گاز به مشترکان را بر عهده گرفتیم.
وی از وصل شدن گاز واحدهای صنعتی شرق استان از شب گذشته خبر داد و گفت: گاز ایستگاه های سی ان جی نیز از صبح امروز (شنبه) وصل و هم اکنون وضعیت عادی در شرق گیلان برقرار شده و با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا فعلا در شرایط پایدار هستیم.


مدیرعامل شرکت گاز گیلان از همه مشترکان گیلانی بویژه مشترکان گاز در شهرستان های آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، سیاهکل، املش و رودسر به جهت صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز با وجود سرمای هوا قدردانی کرد.


اکبر خاطرنشان کرد: پایداری کامل زمانی ایجاد می شود که تعمیرات خط انتقال گاز توسط پرسنل خط انتقال گاز منطقه 9 به پایان برسد.


به گزارش ایرنا، به علت بالا آمدن آب رودخانه سفیدرود طی روزهای گذشته خط لوله 30 اینچ انتقال اصلی گاز در مسیر رودخانه، محدوده پایین دست سد سنگر دچار پارگی و نشت شد. گاز حدود 400 هزار خانوار شرق گیلان ( از آستانه اشرفیه تا چابکسر) از این خط انتقال تامین می شود .


با برودت هوا طی چندین روز اخیر گاز شهرستان های شرق گیلان دچار افت فشار شده بود. بمنظور پایداری شبکه گاز در بخش خانگی، گاز سی ان جی ها و برخی صنایع شرق استان و استان مازندران قطع شده بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار