به مناسبت هفته جوان، همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رشت برگزار شد که با استقبال خوبی مواجه گشت.
کد خبر: ۷۳۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 26 April 2019

ایرنا: در این همایش که با استقبال خوب خانواده ها نیز همراه بود، اقشار مختلف مردم در رده های سنی حضور داشتند که در پارک جنگلی سراوان رشت به پیاده روی و کوه روی پرداختند.


دبیر هیات ورزش های همگانی استان گیلان در حاشیه برگزاری این پیاده روی خانوداگی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر پیاده روی و کوه روی عمومی که توسط شرکت کنندگان اجرا شد، برنامه های مختلفی نیز در این همایش انجام می شود.


روح الله خانزاده افزود: خوشبختانه استقبال از این همایش پیاده روی و کوه روی عمومی که توسط هیات ورزش های همگانی گیلان و به مناسبت روز جوان برپا شده؛ بسیار خوب است و افراد مختلفی در رده های سنی همچون کودکان ، نوجوانان، جوانان ، بزرگسالان ، میانسالان و افراد مسن در هر دو بخش بانوان و آقایان در این همایش حضور دارند.


وی ادامه داد: در همایش گرامیداشت هفته جوان علاوه بر پیاده روی و کوه روی عمومی ، رشته های ورزشی مختلفی نیز اجرا شده که می توان به یوگا ، ورزش صبحگاهی ، پیلاتس ، پینت بال ، آمادگی جسمانی کودکان ، طناب زنی و برپایی ایستگاه سلامت اشاره کرد که توسط کمینته های مربوطه در این همایش برگزار شده است.
در پایان همایش پیاده روی و کوه روی عمومی خانوادگی گیلان گرامیداشت هفته جوان به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی از قبیل پنج دستگاه دوچرخه و 40 هدیه نفیس ورزشی اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار