کد خبر: ۷۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 08 August 2015
امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه باید از واردات برنج و جلوگیری از خرید برنج توسط برخی دلالان جلوگیری کرد گفت: برنجی که با رنج به دست می‌آید به آسانی به‌دست این افراد داده می‌شود و کشاورز هم هیچ سودی نمی‌برد.

حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده با اشاره به اهمیت ازدواج و تشکیل زندگی در دین اسلام با بیان اینکه طلاق حلالی است که مقبوض دین است، اظهار داشت: هدف اسلام ترویج ازدواج و تشکیل خانواده است.

وی با بیان اینکه امروزه انواع و اقسام مدگرایی در ماهواره ها تبلیغ می‌شود و حتی برخی از جوانان آرایش موی سر خود را به شکل غربی‌ها در می‌آوردند افزود: دشمن هیچ وقت دلش برای ما نمی‌سوزد و اگر روزی راست هم بگوید اعتمادی به آن نیست چون این منطق قرآن کریم است.

خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به شایعات فضای مجازی درباره تخریب مسجد اهل تسنن در منطقه پونک تهران با بیان این‌که برادران اهل تسنن در تهران 9 مسجد دارند افزود: معلوم شد که فردی برای فرار از عوارض شهرداری، نمازخانه ای ساخته و آن را به‌نام مسجد اهل تسنن گذاشته و این شایعات را مطرح کرده است و یقیناً دشمنان برای ایجاد تفرقه و کمرنگ کردن وحدت بین شیعیان و اهل تسنن در ایران و سایر نقاط دنیا برنامه ریزی های گسترده دارند.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن کودک 18 ماه فلسطینی افزود: خاخام صهیونیستی کشتن کودکان غیریهودی را حلال می‌داند درصورتی‌که حیوانات نیز نسبت به کودکان رحم و مروت دارند و این‌ها از حیوانات نیز حیوان‌تر هستند.

حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود: افزایش قدرت ایران در جهان و سرخورده شدن کشورهایی که به آمریکا دل بسته بودند تنها بخشی از نتایج این مذاکرات بود.

وی با بیان این‌که حق غنی سازی ایران در این مذاکرات به رسمیت شناخته شده افزود: البته نباید شتاب زده باشیم و قضاوت عجولانه کنیم و باید منتظر بمانیم تا کارشناسان و مجلس شورای اسلامی نظرات خود را بیان کنند و نقدها  باید همراه با متانت باشد و هیچ فرد یا گروهی حق ندارد مذاکرات را به نفع خودش تمام کند.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه پیام ما در فصل برداشت برنج به مسئولین این است که به فکر کشاورز باشند افزود: اگر مسئولین تمایلی به تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی ندارند از این قشر آسیب پذیر حمایت کنند.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان این‌که چه آماری است که سازمان چای بیان می‌کند و ادعا دارد که پول چای‌کاران واریز شده ولی در همین مکان مقدس برخی از چای‌کاران می‌گویند پولی نگرفتیم افزود: این برای ما درد است و نباید حرف خود را بی اعتبار کنیم و  اگر حرفی میزنیم باید شفاف سازی کنیم چون داده شده ولی به همه کشاورزان نرسیده افزود: باید همت بیشتری داشت و کشاورزان چای‌کار را حمایت کرد.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه باید از واردات برنج و جلوگیری از خرید برنج توسط برخی دلالان جلوگیری کرد افزود: برنجی که با رنج به دست می‌آید به آسانی به‌دست این افراد داده می‌شود و کشاورز هم هیچ سودی نمی‌برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار