کد خبر: ۷۳۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 20 April 2019
 

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در یکی از برنامه‌های رادیویی اظهار کرد: من از شما سئوال دارم که ما باید هزینه کنیم تا یکسری از تیم‌های خاص بهره برداری کنند؟ آیا این چند تیم خاص ۸۰ میلیون طرفدار دارند که وزارت ورزش از جیب ۸۰ میلیون ایرانی برای آن‌ها هزینه می‌کند؟

 

مالک باشگاه تراکتور: تاج و سلطانی فر مناظره با من را قبول نمی کنند/ فروزان به جای شکایت جواب گلهایی که خورده را بدهد/باخت ما باید در آسیا کارشناسی شود

سازمان لیگ ناظر بازی را از استان همجوار می‌گذارد

او درباره اتفاقات رخ داده در بازی با سپیدرودرشت تصریح کرد: ناظر بازی و دیگر ارکان آن از همان شهر یا استان‌های همجوار انتخاب شده است و باعث می‌شود این شائبه‌ها ایجاد شود. در بازی پرسپولیس و ماشین سازی بازیکن پرسپولیس توپ را به سمت تماشاگران پرتاب کرد چطور ناظر بازی این حرکت را گزارش نکرد و چطور شده که در بازی سایپا و پرسپولیس یکسری اتفاقات افتاد و شدتش بیشتر از اتفاقات بازی پدیده و ماشین سازی بود، اما هیچ برخوردی نشد.

محسن فروزان جای شکایت از نماینده مجلس اول بیاید در مورد گل‌ها توضیح دهد

زنوزی در مورد ماجرای فروزان که قرار است از او و ۲ نماینده مجلس شکایت کند، تصریح کرد: محسن فروزان اول بیاید و جواب بدهد که در بازی سپیدرودرشت وخونه به خونه چطور گل خورده است. تیم ما در دقیقه ۸۵ در نیم فصل اول برابر تیم سپیدرود رشت گل زده است و چطور این دروازه‌بان در دقیقه ۹۰ گل خورد و چرا همه اشتباهات فروزان جلوی سپیدرود رشت رخ می‌دهد؟

بازی با سپیدرود باید در کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی شود

مالک تراکتورساز‌ی درباره اینکه فدراسیون فوتبال صحنه‌های مشکوک بازی را به رادار اسپورت کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است گفت: به نظرم کل بازی را باید به‌ ای اف سی بفرستند و گل دوم و سوم هم حرف و حدیث دارد که باید کارشناسی شود. شاید به دلیل اینکه در زمین سپیدرود رشت "گرانالول" ریختند چسبندگی ایجاد شده است.

مالک باشگاه تراکتور: تاج و سلطانی فر مناظره با من را قبول نمی کنند/ فروزان به جای شکایت جواب گلهایی که خورده را بدهد/باخت ما باید در آسیا کارشناسی شود

هیچکس دیگر حاضر به سرمایه گذاری در فوتبال نیست

او بیان کرد: برگزاری بازی در زمین چمن مصنوعی از نکات منفی است و بازیکنان گران قیمتی داریم چرا باید به این‌ها ضرر برسانیم و احتمال مصدومیت بازیکنان در چمن مصنوعی بالا است. در فوتبال ما خیلی چیز‌ها غیر استاندارد است که آن‌ها استاندارد جلوه می‌کنند. این اتفاقات برای تیم‌های شهرستانی رخ می‌دهد، هیچکس دیگر نمی‌آید در فوتبال سرمایه گذاری کند و به تیم‌ها بگویند یکی قهرمان و دیگری نایب فهرمان است.

چرا این اتفاقات برای تیم‌های شهرستانی می‌افتد؟

مالک تراکتورسازی اظهار کرد: بازی قبل گل هایمان را آفساید و پنالتی اعلام کردند و در بازی با پیکان پنالتی ما را نگرفتند. یک تیم چقدر می‌تواند موقعیت ایجاد کند چرا این اتفاقات برای تیم‌های شهرستانی رخ می‌دهد. اعتراضاتی که بازیکنان تهرانی به داور می‌کنند اگر ما اعتراض کنیم بازیکنان ما را اخراج می‌کنند.

مالک باشگاه تراکتور: تاج و سلطانی فر مناظره با من را قبول نمی کنند/ فروزان به جای شکایت جواب گلهایی که خورده را بدهد/باخت ما باید در آسیا کارشناسی شود

مطمئن هستم که تاج و سلطانی‌فر دعوت به مناظره را نمی‌پذیرند

او بیان کرد: توصیه من به مهدی تاج این است که اگر از فوتبال خسته شده برود تا فوتبال هم از دست او راحت شود. او هر چه می‌خواست خدمت رسانی کند انجام داده است. تاج با رفتنش خدمت بیشتری به فوتبال می‌کند، یکسری از آقایان باید بروند تا این فوتبال اصلاح شود. من آماده ام با همه مسئولان فوتبال و وزارت ورزش در این باره مناظره کنم، اما مطمئن هستم که آن‌ها قبول نمی‌کنند. سلطانی‌فر وزیر ۳ تیم نیست بلکه وزیر کل کشور است و باید نظارتش را بیشتر کند. چطور به یک یا ۲ استادیوم می‌رسند. آیا استادیوم‌های سایر شهر‌ها برای وزارت ورزش نیست و چرا رسیدگی به این استادیوم‌ها نمی‌شود؟ کشور ایران پهناور است و ۸۰ میلیون جمعیت دارد و بهتر است مسئولان از دفترشان بیرون بیایند و بازدید کنند و فقط به دنبال پاره کردن روبان نباشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار