کد خبر: ۷۳۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 16 April 2019

تابناک / حجت‌الاسلام مهدوی امروز رسماً به‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان معرفی شد.

 
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان معرفی شد

 

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رسماً به‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان معرفی شد.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی گیلان در مراسم معارفه خود اظهار داشت: رسالت سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیانیه «گام دوم» رهبر معظم انقلاب بیشتر شد و بنده در این مسیر از تمام بزرگان و پیشکسوتان انقلاب در گیلان، فرهیختگان و قشر روحانیت انتظار یاری دارم.

وی با بیان اینکه امروز مقابله با نظام کفر‌آلود غرب مساله اساسی است ابراز داشت: با توجه به اینکه امروز نظام اسلامی در یک موضع ویژه و سخت قرار گرفته باید بتوانیم با یاری و همدلی یکدیگر اراده ملت را به شکل جدی سامان‌دهی کنیم.

بیشتر بخوانید
  • گیلان| ارتقاء سطح دینی جامعه از وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است

  • حاتمی‌کیا چهره سال هنر انقلاب اسلامی

  • نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان‌‌: دشمنان سبک زندگی اسلامی را نشانه گرفته‌اند

مهدوی به مشکلات پیرامون فضای مجازی و جنگ نرم و سخت دشمن اشاره کرد و ابراز داشت: امروز به یاری جوانان با ایمان و انقلابی و متعلق به نظام اسلامی و تمام کسانی که انقلاب اسلامی و ایران را زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) می‌دانند نیازمندیم.

وی با اشاره به ایستادگی مردم در مقابل تمام دشمنان نظام اسلامی خاطرنشان کرد: فرمان و بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه تحت عنوان گام دوم یک قدم بزرگ است و ما نیز هرگز فراموش نمی‌کنیم که استان گیلان دیار شهدایی نظیر میرزاکوچک‌خان، دیار عالم ربانی آیت‌الله بهجت و شهدای مدافع حرم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه باید رسالت و  تلاش‌هایمان را در راه سیره شهدای گرانقدر اجرایی کنیم عنوان کرد: امروز ما هرچه داریم از جوانان پاک و با ایمان‌مان است و این جوانان با وجود اینکه نسل سوم انقلاب هستند اما باید انقلابی‌گری را از آنان یاد گرفت.

مهدوی ضمن تشکر از حضور تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع نظیر همسر شهید حامد کوچک‌زاده در این مراسم خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم نظیر بابک نوری هریس که با سادگی از این دنیا دل برید، حجت را بر ما تمام کرد و علاقه جوان ایرانی نسبت به ائمه اطهار(ع) را به خوبی نشان داد.

وی به برخی اقدامات و کارهای برکت‌آفرین در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: کار برکت‌آفرین نیازمند عمل پر برکت، ایمان و مجاهدت و همدلی افراد مؤثر است و امروز هر قشری از جامعه می‌توانند مبلغ اسلامی باشند و امیدوارم که در این مسیر خدمتگزار خوبی برای نظام اسلامی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار