کد خبر: ۷۳۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 14 April 2019
تابناک / فرماندار بندر انزلی از عدم همکاری ناجیان غریق این شهرستان در سطح سواحل به دلیل مطالبات حقوق و دستمزد سال گذشته‌شان خبر داد.

 

عدم همکاری ناجیان غریق انزلی در سطح سواحل انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل حیدری آزاد عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان با تأکید بر تصمیم علمی در راستای ساماندهی سواحل اظهار کرد: ساماندهی سواحل دغدغه اصلی شهرستان‌های ساحلی است اما تصمیمات علمی در رابطه با آن باید گرفته شود که تاکنون گرفته نشده است.

وی بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در جهت اشتغال با ساماندهی سواحل تأکید کرد و افزود: باید با ایجاد طرح‌های اقتصادی و اشتغال محور سواحل را ساماندهی کرد و این می‌طلبد که برای آن یک متولی واحد را اختصاص دهیم.

فرماندار شهرستان بندر انزلی از وجود ۶۵ نقطه حادثه‌خیز در انزلی خبر داد و گفت: در هر یک از نقاط حادثه‌خیز سواحل بندر انزلی دو ناجی غریق حضور دارد.

حیدری آزاد با اشاره به عدم همکاری ناجیان غریق در سال جاری در انزلی بیان کرد: از مطالبات ناجیان غریق در سال گذشته ریالی پرداخت‌نشده و به همین دلیل هیچ‌یک از آن‌ها حاضر به همکاری با ما نیستند.

وی با بیان اینکه هشت طرح سالم‌سازی در سطح سواحل انزلی وجود دارد که نیازمند تزریق اعتبار هستند، افزود: اعتبارات این بخش در دست دستگاه‌ها وجود دارد و می‌طلبد هر چه سریع‌تر در جهت تکمیل آن‌ها به دست طرح‌ها برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار