کد خبر: ۷۳۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 11 April 2019

تابناک / اکبرزاده با بیان اینکه ارتقاء و توسعه روستا یکی از راهکارهای جلوگیری از مهاجرت روستانشینان است گفت: همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار گیلان دارای طرح هادی هستند.

«محمد اکبرزاده »در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: طرح هادی روستایی با هدف توسعه عمرانی روستاها اجرایی شده است.

 

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه مهاجرت روستاییان به شهر یکی از معضلاتی است که باید بدان توجه کرد گفت: روستا نیروی مولد جامعه شمرده شده و بی‌توجهی به آن ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکره تولید کشور ایجاد می‌کند.

 

وی به بیکاری و ایجاد اشتغال اشاره و خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم روستا و برنامه‌ریزی و مدیریت می‌توان زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جویای کار را فراهم کرد.

 

اکبرزاده به عملکرد طرح هادی روستا از 21 فروردین سال گذشته تا 21 فروردین امسال پرداخت و افزود: در این مدت 237 پروژه طرح هادی روستایی در استان با اعتباری بالغ بر 298 هزار و 16 میلیارد ریال اجرا شده است که با اجرای آن سه هزار و 60 نفر جذب بازار کار شدند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خاطرنشان کرد: طرح‌های هادی روستاهای بالای 20 خانوار استان تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی در استان تحقق یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار