علی فتح الهی فرماندار فعلی صومعه سرا سودای نمایندگی مجلس را در سر دارد و استعفای خود را تقدیم وزارت کشور نموده است.... جدایی او از فرمانداری صومعه سرا، را می توان ورود رسمی وی به عرصه نامزدی در انتخابات مجلس در حوزه ی تالش، رضوانشهر و ماسال عنوان کرد.
کد خبر: ۷۳۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 11 April 2019
جانشین فتح الهی در فرمانداری صومعه سرا چه کسی خواهد بود!؟

تابناک / محمد کاتوزی، اکبر اولیایی، فرماندار تالش و فرماندار ماسال، چهار گزینه احتمالی فرمانداری صومعه سرا خواهند بود.

علی فتح الهی فرماندار فعلی صومعه سرا سودای نمایندگی مجلس را در سر دارد و استعفای خود را تقدیم وزارت کشور نموده است.
جدایی او از فرمانداری صومعه سرا، را می توان ورود رسمی وی به عرصه نامزدی در انتخابات مجلس در حوزه ی تالش، رضوانشهر و ماسال عنوان کرد.
اما نکته ای که وجود دارد آن است که جانشین فتح الهی در شهرستان صومعه سرا چه کسی خواهد بود؛ در ادامه به چند گزینه صاحب شانس برای جانشینی فرماندار فعلی صومعه سرا خواهیم پرداخت.

چندی پیش شنیده شد، اکبر اولیایی و محمد کاتوزی دو گزینه مد نظر دلخوش برای فرمانداری صومعه سرا خواهند بود؛ مهندس اولیایی معاون پیشین فرماندار صومعه سرا و مهندس کاتوزی شهردار فعلی ماسال هستند.

دیگر گزینه که از او به عنوان جانشین فتح الهی نام برده می شود کسی نیست جز فرماندار فعلی تالش، یعنی سید عیسی مهدوی که رابطه خوبی با کاظم دلخوش نیز دارد، درست بر خلاف رابطه اش با نماینده فعلی تالش.

برخی می گویند به دلیل علاقه محمود شکری به محمد جواد عامر، او در تلاش است تا اقدامات لازم برای جایگزینی وی با مهدوی در تالش را فراهم نماید.
اما ازسوی دیگر خود محمد جواد عامر، فرماندار ماسال نیز یکی از گزینه های انتقال به فرمانداری صومعه سرا است، اقدامی که البته ممکن است با مخالفت سید کاظم دلخوش همراه باشد. عامر طی سال گذشته مشکلات عدیده ای را در شهرستان ماسال پیش روی  خود داشته و تقریبا هر ماه جنجالی در این شهرستان به پا شده است، موضوعی که به نظر می رسد پایانی نیز نداشته باشد.

با تمام تفاسیر، باید به انتظار نشست و دید که سرانجام جانشین فتح الهی در فرمانداری صومعه سرا کدام گزینه خواهد بود، آیا بار دیگر استاندار گیلان در اقدامی غیر مترقبه از یک چهره غیر بومی و خارج از استان استفاده خواهد کرد؟ نتیجه آن را زمان مشخص خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار