کد خبر: ۷۳۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 10 April 2019

 

تابناک / مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: افزایش قیمت مسکن و قیمت اجاره مسکن در محلات مخلتف رشت متفاوت خواهد بود.

رضا علی نیا در گفت و گو با ایسنا-منطقه گیلان، در خصوص پیش‌بینی وضعیت قیمت و اجاره مسکن در رشت گفت: پیش بینی می‌شود، امسال هم شاهد افزایش قیمت اجاره مسکن در استان به خصوص در مرکز گیلان یعنی شهر رشت باشیم.

وی افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود، تا خردادماه امسال اجاره‌بهای مسکن در برخی محلات رشت همانند سال گذشته باشد.

علی‌نیا با بیان اینکه باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا شاهد رونق ساخت و ساز مسکن در استان باشیم، خاطرنشان کرد: اگر ساخت و ساز خانه از رکود خارج نشود سیل تقاضای اجاره مسکن فضای رقابتی را شدید می‌کند و افزایش قیمت اجاره خانه‌ها بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت مسکن و قیمت اجاره مسکن در محلات مخلتف رشت متفاوت است و مسکن در محلاتی که مرغوبیت و وضعیت بهتری دارند، افزایش قیمت بیشتری را شاهد خواهیم بود.

مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان خاطرنشان کرد: امسال تسهیلات اختصاص یافته به ساخت و ساز مسکن افزایش یافته است و این امر می‌تواند کمک خوبی برای سازندگان مسکن باشد. زیرا با رونق ساخت و سازها، تعداد مسکن برای امکان اجاره به متقاضیان نیز افزایش می‌یابد.     

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار