کد خبر: ۷۳۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 06 April 2019

نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: نتایجی که در هفته‌های اخیر به دست آورده‌ایم بد نیست، اما باید بهتر از این باشیم.

 

دست‌نشان: نتایج‌مان بد نیست اما باید بهتر شویم/ تراکتورسازی 20 بازیکن در حد تیم ملی دارد!

 

نادر دست‌نشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی بدون گل تیم سپیدرود مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه ذوب‌‌آهن این روزها هم در لیگ و هم در آسیا نتایج خوبی می‌گیرد، بچه‌ها با هوش‌شان موفق شدند مقابل این تیم یک تساوی به دست آورند. فکر می‌کنم بازیکنان ما با این بازی‌هایی که از خودشان به نمایش می‌گذارند، لایق این هستند که در لیگ برتر ماندگار شویم. تماشاگران‌مان هم که به اصفهان آمده بودند، هم در جریان بازی و هم بعد از آن، از بچه‌ها راضی بودند. طبیعتاً وقتی رضایت هواداران به دست می‌آید، نشان‌دهنده این است که سپیدرود فوتبال خوبی بازی می‌کند، اما هنوز از نظر نتیجه نیاز به عملکرد بهتر و کسب امتیازات بیشتر داریم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد مشکل سپیدرود در خط دفاع کم کم رو به بهبود است،‌ گفت: بله صد درصد یکی از مشکلات ما راحت گل خوردن تیم‌مان بوده است و بچه‌ها در مسائل دفاعی خصوصاً روی ارسال‌ها از خودشان ضعف نشان می‌دادند. در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا این مشکل را به حداقل برسانیم. اگر دقت کنید در بازی با ذوب‌آهن هم واقعاً کنترل مهاجمان حریف کار بسیار سختی بود که بچه‌ها توانستند به خوبی از پس آن بربیایند و این موضوع واقعاً ما را امیدوار کرد.

«پس از بازی با ذوب‌آهن نسبت به عدم انجام بازی جوانمردانه از سوی قاسم حدادی‌فر معترض بودید و یک روز بعد از این بازی او بابت آن اتفاق از شما عذرخواهی کرده است». سرمربی تیم سپیدرود در واکنش به طرح این موضوع گفت: واقعیت این است که بچه‌های ما تمارض نکردند. در یکی از صحنه‌ها ارسلان مطهری با پا بازیکن ما را زد، ولی حدادی‌فر توپ را برداشت و به سمت دروازه‌مان رفت. حتی بعد از بازی با مطهری هم صحبت کردم. او خودش می‌دانست که پای بازیکن ما را زده است. به‌هرحال مهم این است که نباید بازیکنان ذوب‌آهن بعد از آن حرکت برای گل زدن به سمت دروازه ما می‌رفتند. حدادی‌فر از همه لحاظ الگوست و من او را کاملاً قبول دارم. این بازیکن از نظر فنی فوق‌العاده است و از نظر اخلاقی هم بسیار مورد قبول است، اما بازیکنان ما کلاً چهار بار روی زمین افتادند که تمام آنها هم به خاطر مصدومیت بود.

دست‌نشان ادامه داد: من بعد از بازی هم گفتم که اگر کسی فکر کرده است بازیکنان ما وقت تلف کرده‌اند، معذرت‌خواهی می‌کنم، ولی واقعیت این است که ربیع‌زاده مصدومیتی از قبل داشت و به همین خاطر روی زمین افتاد و بازیکنان دیگرمان هم به خاطر ضربات بازیکنان حریف به زمین افتادند. در هر صورت ما جزو یک خانواده هستیم و از حدادی‌فر انتظار داشتم توپ را به بیرون بزند. الان هم از بزرگی این بازیکن است که معذرت‌خواهی کرده و از او بابت این کارش تشکر می‌کنم. امیدوارم حدادی‌فر در ادامه فوتبال خود هم مانند قبل موفق و درخشان باشد.

وی در مورد کمبود بازیکن در تیمش عنوان کرد: من از آن دسته از آدم‌ها و مربیانی نیستم که بخواهم توپ را در زمین کمبود یار بیندازم. به‌هرحال این مسئولیتی است که قبول کردم و باید بدانم که نه می‌توانم بازیکن جدیدی اضافه کنم و نه کار خاصی انجام دهم. باید با همین نفرات، تفکراتی را پیاده کنم که نتیجه بگیریم. الان هم راضی‌ام. ما چهار تساوی و یک شکست مقابل پرسپولیس صدرنشین داشته‌ایم. نتایج‌مان بد نیست، اما باید بهتر از این باشیم.

دست‌نشان در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل تراکتورسازی که تیم پُرمهره‌ای است،‌ گفت: تراکتورسازی یکی از کامل‌ترین تیم‌های سال‌های اخیر خود را دارد. این تیم سه کاپیتان تیم ملی و شاید 20 بازیکن دیگر در حد تیم ملی دارد. خارجی‌های این تیم هم کیفیت بسیار خوبی دارند و در حد بازیکنان ملی‌پوش ما هستند. به‌هرحال ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بتوانیم مقابل تراکتورسازی فوتبال خوبی ارائه کنیم و امتیاز بگیریم. مطمئناً ما در رشت تنها نیستم و با توجه به نتایج هفته‌های اخیرمان، هواداران به ورزشگاه خواهند آمد و انگیزه خوبی به بچه‌ها خواهند داد. قطعاً هواداران تراکتورسازی هم به ورزشگاه می‌آیند و امیدوارم بازی خوبی را بتوانیم انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار