کد خبر: ۷۳۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 06 April 2019


زین‌الدین زیدان که مردانش عصر فردا (شنبه) در هفته سی‌ و یکم لالیگا پذیرای ایبار هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: مقابل تیمی بازی خواهیم کرد که فصل خیلی خوبی را سپری کرده و برای ارائه بازی خودش به سانتیاگوبرنابئو می‌آید. در سوی دیگر ما باید پیشرفت کنیم و فردا بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، هرچند اخیراً بد بازی نکرده‌ایم.


وی افزود: در ذهن بازیکنانم نیستم، اما این را می‌دانم که آنها می‌خواهند فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان ببرند. عدم گلزنی به اندازه کافی، به رئال مادرید ضربه زده و این را می‌شود از آمار و ارقام متوجه شد. باید بپذیریم که این فصل در گلزنی خوب عمل نکرده‌ایم، برای همین باید تغییراتی به وجود بیاوریم.


سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در خصوص اظهارنظر اخیر دروازه‌بان کاستاریکایی‌اش که گفته بود تنها در صورتی که زیزو بگوید، رئال مادرید را ترک خواهد کرد، اظهار داشت: من نباید چیزی به او بگویم. کیلور ناواس با باشگاه قرارداد دارد و در پایان فصل خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. من علاقه زیادی به کیلور به عنوان یک بازیکن و یک انسان دارم.


زیرو در خصوص اینکه آیا مارسلو فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند یا خیر، تأکید کرد: باید ببینیم چه خواهد شد. مارسلو با توجه به کارهایی که در این تیم کرده، بازیکن مهمی است. ما می‌خواهیم که او فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان ببرد و تنها مشغله فکری کنونی همه ما هم همین است.


وی درباره هافبک بلژیکی چلسی که شایعه پیوستنش به سفیدپوشان مادریدی در پایان فصل جاری مطرح است، گفت: ادن هازارد بازیکنی است که همیشه او را در ارزیابی در رده بالایی قرار داده‌ام. هازارد زمانی در فرانسه – در تیم لیل – بازی می‌کرد و من بازی‌های زیادی از او دیده‌ام و شناخت خوبی از او دارم. ادن بازیکن شگفت‌انگیزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار