کد خبر: ۷۳۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 04 April 2019

 

ارتقای کمی و کیفی کالای ایرانی لبیک به ندای مقام معظم رهبری است/ شنیدن دردها توسط مسئولان موجب آرامش مردم می‌شود

 

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ارتقای کمی و کیفی تولیدات داخلی لبیک به ندای مقام معظم رهبری در سال رونق تولید است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز به مناسبت عید نوروز با مدیرکل و معاونان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مدیرکل و معاونان اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان، مدیرکل و روسای اداره های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس و معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، مدیرکل و معاونان بیمه سلامت استان، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مدیرکل و معاونان اداره کل استاندارد استان، نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و … دیدار کرد.

 

وی با تبریک سال جدید و آرزوی توفیق برای خدمت مسئولان نظام به مردم، اظهار کرد: استفاده از صاحب نظران و کارشناسان دلسوز باید از برنامه های مسئولان باشد زیرا بهره بردن از نظر کارشناسان رمز موفقیت مدیران است.

 

امام جمعه رشت به تنوع محصولات صنایع دستی گیلان اشاره کرد و افزود: ترویج و تشویق تولید صنایع دستی با توجه به فراوانی محصولات در رونق اقتصادی تاثیرگذار است.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به تاثیر ورزش‌های بومی محلی در ایجاد نشاط بین مردم، بیان کرد: بسیاری از ورزش‌های بومی محلی گیلان به فراموشی سپرده شده و با ترویج این ورزش‌ها در ارتقای سلامت جامعه موثر است بنابراین می طلبد این ورزش ها را در نقاط مختلف استان احیا کنید.

 

وی، تنوع غذایی را از ظرفیت‌های گیلان عنوان کرد و گفت: جوانان علاقمند به غذاهای فست فود هستند و معرفی غذاهایی بومی به نسل امروز بسیار مهم است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر مدیریت رستوران های غیر مجاز در استان، خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسه برای مدیران رستوران ها خواسته های خود را به آنها بیان کنید.

 

آیت الله فلاحتی، خواستار حضور مسئولان بین مردم شد و یادآور شد: مدیر باید برای خدمت رسانی به مردم در تلاش باشد.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۸، اظهار کرد: حوادث ناشی از مشکلات اقتصادی کشور موجب افزایش تقاضای ۳۰ درصدی کالای ایرانی توسط مردم شده و اکنون بهترین زمان برای ارتقای کمی و کیفی محصولات داخلی است.

 

امام جمعه رشت در ادامه به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اشاره کرد و افزود: احیای بقاع متبرکه به عنوان مرکز نشر معارف دینی حائز اهمیت است.

 

آیت الله فلاحتی، خواستار توسعه طرح مذکور در تمام روستاهای دارای امامزاده در گیلان شد و بیان کرد: توصیه می شود از افراد با اخلاق خوب در این طرح استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه شاهد تلاش مسئولان و مردم با توجه به سیل های اخیر در نقاط مختلف بودیم، تصریح کرد: تلاش شبانه روزی راهداران در باز نگه داشتن راه های مواصلاتی قابل تقدیر است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان به حضور مردم ایران در موقع نیاز در صحنه اشاره کرد و گفت: رافت و نجابت مردم ایران زبان زد تمام ملت هاست و نوعدوستی را باید از این مردم یاد گرفت.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه بستر ایجاد شده در کشور اقبال مردم به کالای ایرانی را رونق داده است، خاطرنشان کرد: سازمان استاندارد به عنوان دستگاه مچ گیر نیست بلکه نقش هدایتگری واحدهای تولیدی به منظور ارتقای تولید را به عهده دارد.

 

وی بر تشویق استفاده از کالای ایران در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: هر فردی که کالای داخلی را خریداری می کند سبب عزت ایرانی ها است.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه ارتقای کمی و کیفی تولیدات داخلی لبیک به ندای مقام معظم رهبری در سال رونق تولید است، اظهار کرد: نامگذاری سال رونق تولید برگرفته از هنجار گرایش مردم به کالای ایرانی و کاهش واردات است.

 

آیت الله فلاحتی به محدود بودن منابع در پاسخ به تمام مطالبات مردم اشاره کرد و افزود: شنیدن دردهای جامعه توسط مسئولان موجب آرامش مردم می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تکریم معنوی بیش از تکریم مادی موثر است، بیان کرد: مدیری موفق است که بتواند سخنان مردم را به خوبی بشنود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان به وجود کاستی هایی در سال حمایت از کالای ایرانی در جامعه اشاره کرد و گفت: بخشی از مشکلات مربوط به عوامل خارجی بود و بخشی دیگر مربوط به عوامل داخلی است.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نامگذاری سال رونق تولید به طور فنی توسط مقام معظم رهبری انجام شده است، خاطرنشان کرد: مشاهده افق‌ها بسیار مهم است و فردی که افق را می‌بیند با سرعت و دقت حرکت می‌کند.

 

وی همچنین، برنامه ریزی برای پیوند مغز و استخوان و پانکراس در سال ۹۸ در گیلان را امیدوارکننده خواند و یادآور شد: نظام ارجاع از برنامه های خوبی است که بیمار را سریع رصد می کند و باید تقویت شود.

 

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه وحدت رویه بین مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بسیار موثر است، اظهار کرد: در نظام مدیریتی همکاران باید دست پاک باشند.

 

آیت الله فلاحتی، نظارت و سلامت در اندیشه را از جمله اموری عنوان کرد که می تواند مدیران را موفق کند و افزود: وجود اتاق اندیشه ورز برای پیشبرد برنامه ها در دستگاه ها حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار