کد خبر: ۷۳۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 31 March 2019
 
عکس/ نیمه دوم پرسپولیس و استقلال

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم شفر از چه چیزی ترس داشت که از شجاعیان زودتر استفاده نکرد.

به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی در مورد شکست استقلال در دربی ۸۹ گفت: بازی پیش از اینکه پرسپولیس گل بزند قشنگ بود. استقلال خیلی خوب بازی کرد و حملات خیلی زیادی داشت اما به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. پرسپولیس توانست از یک ضربه ایستگاهی استفاده کند و به گل برسد.

وی در ادامه گفت: هماهنگی مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس باعث شد آنها میانه زمین را بسته نگه دارند چرا که می‌دانستند استقلال یک مثلث خطرناک را در جلو دارد. آنها آنالیز خوبی از استقلال داشتند و توانستند از دروازه‌شان محافظت کنند. به خوبی توپ‌های بلند را دفع می‌کردند. استقلال باید پلن دیگری را اجرا می‌کرد و می‌توانست روی زمین بازی کند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات شفر درباره ضربه پنالتی استقلال

امیرآبادی در خصوص اینکه چرا استقلال نتوانست نتیجه خوب و لازم را در این بازی بگیرد، گفت: به نظرم ورویا غفوری روی کار تیم تاثیرگذار بود. ما سمت راست رونده‌ای نداشتیم. ضمن اینکه فرشید باقری و علی کریمی شبیه هم هستند. نمی‌دانم شفر از چه چیزی ترس داشت که شجاعیان را زودتر به کار نگرفت. او حتی می‌توانست از امید نورافکن هم استفاده کند. ما در سمت چپ هم رونده نبودیم و سانتر از جناحین به خوبی انجام نمی‌شد.

بیشتر بخوانید:

ادامه اعتراض‌های هواداران استقلال به رحمتی این بار در هتل

 

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: پرسپولیس خیلی ساده و با حفظ توپ به نتیجه دلخواهش رسید. با این حال استقلال چیزی را از دست نداده و هواداران باید حمایت کنند تا در بازی‌های بعدی نتایج لازم را کسب کنند. آنها باید از فرشید اسماعیلی حمایت کنند. او بازیکن خوبی است. تازه در ابتدای راه است و اشتباهش در این بازی نباید باعث ایجاد فشار برای او شود.

وی در خصوص تعویض‌های شفر در این بازی گفت: همانطور که گفتم اگر شجاعیان زودتر به زمین می‌آمد خیلی بهتر بود. اگر او از ابتدای بازی در ترکیب قرار می‌گرفت کمک بزرگی می‌توانست انجام دهد. او بازیکن خلاق و بازی‌ساز خوبی است که می‌توانست تاثیر بیشتری داشته باشد. من فکر می‌کنم شفر ترکیب تیمش را در ابتدا محتاط چیده بود و این شاید به خاطر ترس از دست دادن امتیاز بود.

کاپیتان اسبق آبی‌های تهران در مورد اینکه بازی در نیمه دوم مانند نیمه اول دنبال نشد، گفت: این مسئله طبیعی بود. پرسپولیس می‌خواست از گلش محافظت کند و این طبیعی بود که عقب‌تر برود و دروازه خودی را بسته نگه دارد و به همین خاطر استقلال در دقایق پایانی بازی مجبور شد به بازی مستقیم روی آورد.

وی در خصوص داوری مسابقه اظهار داشت: به نظرم داوری بازی خوب بود و ایرادی نداشت.

امیر آبادی در خصوص اظهارات شفر مبنی بر اینکه قرار بود پاتوسی پنالتی را بزند، گفت: اگر خودش این را گفته و اینطور بوده است، پس ضربه اصلی را خود شفر به تیم زده است. وقتی سرمربی تصمیمی می‌گیرد باید همان اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار