کد خبر: ۷۳۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 31 March 2019

فردی به خاطر یک جفت دمپایی درجاورسیان استان مرکزی جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، به گفته روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:امروز شنبه دهمین روز از شروع سال ۹۸ و در ساعت ۱۸:۴۶ مردی حدودا ۵۰ ساله که برای تفریح با فرزند خود به رودخانه مانیزان میرود ناگهان دمپایی پسرش به داخل رودخانه می افتد این مرد که از شنای خوبی برخوردار بوده و غافل از اینکه رودخانه خروشان است به داخل آب میپرد.

پس از تماس با ۱۱۵ آمبولانس پایگاه جاورسیان در کم ترین زمان ممکن سر صحنه حاضر میشود و با پیکر بیجان مرد ۵۰ ساله که فاقد هر گونه علائم حیاتی بوده مواجه میشوند.

همچنین عبدالرضا حاج علی بیگی فرماندار خنداب گفت : فرد غرق شده بنا بر اظهار اطرافیان، به علت حادثه به درون بند سقوط کرده است.

وی با تکذیب شایعه طغیان رودخانه در این منطقه ادامه داد: علت غرق شدگی این فرد هیچ ارتباطی به طغیان و سیلاب ندارد.

وی ادامه داد: علت این حادثه بنا بر اعلام خانواده متوفی، عدم کنترل و سقوط از لبه بند انحرافی عنوان شده و عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی نیز مرگ بر اثرغرق شدگی را تایید کرده اند.

فرماندار خنداب گفت : تابلو‌های هشدار دهنده و علایم خطر غرق شدگی در منطقه نصب بوده و با توجه به بارش‌های روز‌های گذشته هیچ گونه طغیانی هم گزارش نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار