استاندار ایلام؛
استاندار ایلام افزود؛ قبلاً بودجه اربعین بصورت موقت بود اما با تلاش و پیگیری‌های زیاد هم ردیف اربعین تثبیت شد و هم بودجه از ۱۷ میلیارد تومان به ۷۶ میلیارد تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۷۲۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 26 March 2019

 به گزارش تابناک ایلام،قاسم سلیمانی دشتکی گفت؛ در شادی و سختی در کنار مردم هستم و همه بایست نسبت به مردم احساس مسئولیت داشته باشیم.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر لحظات راحتی نداشتیم مبادا اینکه اتفاقی رخ دهد و مردم به دردسر بیافتند و در این راستا حتی مجبور شدیم با بلندگوی سیار به سراغ مردم برویم و اطلاع رسانی کنیم.

استاندار ایلام پیشگیری در مدیریت بحران را مهم و حیاتی عنوان کرد و گفت: با تمهیدات درنظر گرفته شده به رغم شدت بارندگی به دلیل آماده بودن زیرساخت‌ها و پای کار بودن مردم و مسئولان حادثه‌ای در استان اتفاق نیافتد این درحالی بود که در موارد مشابه در استان‌های مختلف متأسفانه حتی تلفات جانی و مالی داده شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اقدامات خوب و ماندگار در طی یک سال و نیم گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: یکی از آن کارهای خوب و ماندگار تثبیت ردیف و افزایش بودجه اربعین بود.

وی افزود؛ قبلاً بودجه اربعین بصورت موقت بود اما با تلاش و پیگیری‌های زیاد هم ردیف اربعین تثبیت شد و هم بودجه از ۱۷ میلیارد تومان به ۷۶ میلیارد تومان افزایش یافت.

سلیمانی دشتکی از تلاش برای برقراری ماده ۱۱۲ مناطق جنگی برای نیروهای قراردادی گفت و تصریح کرد: در این راستا تلاش‌های زیادی انجام شد و خبر خوشحال کننده ابلاغ این کار مهم برای نیروهای قراردادی بود.

وی در ادامه به تصویب ۷۰۰ میلیارد تومان میادین نفتی و اختصاص ۴ درصد این میزان برای توسعه استان در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: از این میزان ابلاغ یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای میادین نفتی دانان و اختصاص ۴ درصد آن برای توسعه استان خبر خوشحال کننده دیگر در سال ۹۷ بود.

استاندار ایلام از تحقق آرزوی دیرینه ایلامیان در اتصال استان به شبکه ریلی کشور خبر داد و گفت: فراخوان دو مرحله‌ای این کار انجام شده است و با سفر رئیس‌جمهور فاز یک راه آهن اسلام آباد به ایلام کلنگ زنی می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار