کد خبر: ۷۲۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ 26 March 2019

تابناک / رئيس پليس راه استان گيلان از كشته شدن یک نفر و مصدميت 3 تن بر اثر برخورد خودروی سواری ال 90 با یک دستگاه سواری بنز در محور " رودبنه - انبارسر " شهرستان لاهيجان خبر داد.

سرهنگ " حسین محمدپور " در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور " رودبنه - انبارسر " شهرستان لاهيجان بلافاصله ماموران پليس به محل حادثه اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود: با حضور ماموران پليس و تيم‌هاي امدادي در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری ال 90 که از مسیر رودبنه به انبارسر در حال تردد بود با یک دستگاه خودرو سواری بنز برخورد کرده است.

وي ادامه داد: در این حادثه راننده سواری ال 90 كه مردي 40 ساله بود به علت شدت جراحات وارده حین انتقال به بیمارستان فوت و 2 سرنشین 15 و 10 ساله اين خودرو به همراه راننده 41 ساله خودروی سواری بنز مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ محمد‌پور گفت: کارشناسان پليس راه علت وقوع اين حادثه را انحراف به چپ خودروی سواری ال 90 اعلام کردند.

رئيس پليس راه استان گيلان در پایان با بيان اينكه بزرگترین حوادث رانندگی همیشه در اثر کوچکترین بی‌احتیاطی اتفاق می‌افتد از رانندگان خواست لذت سفر خود را با سرعت غیرمجاز، انحراف و تجاوز به چپ که مهمترین علل سوانح رانندگی هستند به خاطره تلخ تبدیل نکنند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار