کد خبر: ۷۲۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ 26 March 2019

تابناک / رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: با توجه به پایان دور نخست سفرهای نوروزی هم‌اکنون ترافیکی کلیه محورهای ورودی و خروجی گیلان به ویژه در محدوده منجیل و رودبار روان و کم حجم است.

 
 
- اخبار استانها -

سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ذاکرنیوز در رشت با تأکید بر اینکه مسافران در روزهای آینده باید تا جای ممکن از تردد در محورهای کوهستانی گیلان اجتناب کنند اظهار داشت: وضعیت تردد و رفت و آمد خودروها در کلیه محورهای مواصلاتی ورودی و خروجی گیلان کم حجم و روان گزارش می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از بارش باران پراکنده در بخش‌هایی از جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و عنوان کرد: طبق گزارشات ارسالی مرکز مدیریت و کنترل ترافیک گیلان هم‌اکنون در محور اسالم به خلخال در محدوده جنگلی آن شاهد بارش برف هستیم.

محمدپور از مسدود بودن محور پونل به خلخال در غرب گیلان خبر داد و تصریح کرد:‌ به غیر از این مسیر دسترسی که از چند ماه گذشته به علت وقوع سیلاب و ریزش کوه مسدود شده است هیچ‌کدام از محورهای مواصلاتی گیلان مسدود نیستند و تردد خودروها در آن‌ها به صورت عادی جریان دارد.

گیلان|‌ ‌محدودیت ترافیکی در جاده آستارا به اردبیل تا امشب برقرار استبارش برف و باران در جاده‌های استان کرمانشاه؛ تخریب پل مسیر ازگله به سرپل‌ذهابآنچه از سیلاب به جا ماند؛ خسارت به تاسیسات، جاده‌ها، پل‌ها، منازل و مزارع لرستان+ تصاویر‌وی با تأکید بر اینکه طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مردمدو مسافران نوروزی تا جای ممکن باید از ترددهای غیرضرور به ویژه در محورهای کوهستانی گیلان خودداری کنند ابراز داشت: از مردم و رانندگان تقاضا داریم به اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌های صادر شده بیشتر توجه کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان به همراه داشتن تجهیزات زمستانی توسط رانندگان وسائط نقلیه برای تردد در محورهای کوهستانی استان را لازم و ضروری خواند و گفت: رانندگان در صورت عبور از این مناطق ضمن احتیاط باید لوازم مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند.

محمدپور علت بیشتر تصادفاتی که در چند روزه اخیر در جاده‌های استان گیلان رخ داده است را برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ توسط رانندگان از جمله عواملی است که باعث بروز سوانح تلخ رانندگی در محورهای مواصلاتی استان گیلان شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه محدودیت ترافیکی در محورهای استان گیلان در حال اعمال نیست اظهار داشت: در صورت اجرای محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد خودروهای باری و سنگین در برخی از جاده‌های استان گیلان مراتب آن از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار