به گزارش تابناک سمنان: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در بازدید از شهرستان مهدیشهر گفت : منازل بالادست شهر مهدیشهر و در دامنه کوه که در خطر ریزش سنگ قرار دارند، تا اطلاع ثانوی تخلیه و ساکنان آن در سوئیت های شهرداری اسکان یابند .
کد خبر: ۷۲۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 26 March 2019

 

 

به گزارش تابناک سمنان:

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در بازدید از شهرستان مهدیشهر گفت : منازل بالادست شهر مهدیشهر و در دامنه کوه که در خطر ریزش سنگ قرار دارند، تا اطلاع ثانوی تخلیه و ساکنان آن در سوئیت های شهرداری اسکان یابند .

منوچهر فخری افزود : هماهنگی و طراحی مدیریت بحران در بین مدیران استان باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد .

وی تاکید کرد: هر اقدامی طبیعتاً مورد نقدهایی قرار می‌گیرد ولی انجام اقدامات مطلوب و ارائه خدمات مناسب توسط مدیران به مردم و مسافران بسیار حائز اهمیت است .

دستور معاون استاندار: تخلیه فوری منازل بالادست شهر مهدیشهر/فرماندار مهدیشهر : ممنوعیت تردد در جاده‌های روستا‌های مناطق چاشم، خطیرکوه و پرور

 

تخلیه آب استخر ذخیره آب منطقه شهمیرزاد در پی بارش های اخیر

همچنین مهندس فخری دستور تخلیه آب استخر ذخیره آب منطقه شهمیرزاد را به منظور رعایت اصول ایمنی و جلوگیری از خطرات و آسیب های احتمالی دادند.


ارگی فرماندار مهدیشهر نیز تردد در جاده‌های برف گیر روستا‌های مناطق چاشم، خطیرکوه و پرور در بخش شهمیرزاد این شهرستان را ممنوع اعلام کرده است.

شایان ذکر است در پی بارش های شدید در شهرستان مهدیشهر به برخی از واحدهای مسکونی آسیب رسیده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار