رئیس ستاد بحران شهرستان شیراز با بیان اینکه آمار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی درخصوص تلفات سیل شیراز صحت ندارد، گفت: مرجع رسمی آمار تلفات و خسارات پزشکی قانونی می‌باشد.
کد خبر: ۷۲۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 25 March 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه: با اشاره به جاری شدن سیل در برخی نقاط شیراز به ویژه ورودی دروازه قرآن گفت: علیرغم آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان بارش شدید باران حجم زیادی از آب را وارد شهر کرد که متاسفانه به مسافرین و حاضرین در دروازه قرآن خسارت مالی و جانی وارد شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان شیراز با بیان اینکه آمار دقیقی از میزان تلفات و خسارات ارائه نشده است، گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری، راهداری، آبفا، اورژانس، هلال احمر و ... ماشین‌آلات و نیروی انسانی خود را به محل اعزام کرده و مشغول خدمات‌رسانی می‌باشند و وضعیت در حال ساماندهی است.

فرماندار شیراز با بیان اینکه در قسمت‌های جنوبی شیراز از جمله شهرک سعدی، بلوار احمدبن موسی و میدان کوزه‌گری نیز آبگرفتگی وجود داشته است، گفت: در حال حاضر این مناطق از آب تخلیه و کنترل شده است. در مناطق خارج از شهر شیراز نیز مشکل جدی گزارش نشده است.

امیری با بیان اینکه مسیر ورودی شیراز از سمت دروازه قرآن از صبح بسته و اعلام نیز شده بود، گفت: گرچه سیلاب کنترل شده است اما برای ایمنی بیشتر مسیر همچنان بسته است و تردد از پل شهید اسکندری به سمت کمربندی صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد بحران شهرستان شیراز از شهروندان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه کرده و از تردد غیرضرور در سطح شهر به ویژه مناطق حادثه‌خیز اجتناب کنند.

بنابر این گزارش درحالی که در شبکه‌های اجتماعی آمار مختلفی از تعداد کشته‌های سیل شیراز منتشر شده و مورد تکذیب مسئولان قرار گرفته است شنیده ها از کشته شدن 13 نفر و بدحال بودن دو نفر حکایت دارد.

برچسب ها: سیل ، حوادث ، آسیب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار