کد خبر: ۷۲۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ 24 March 2019

مردم کدام پول را باید به هدایتی برگردانند و به او کمک کنند؟ پول‌هایی که برای کسب شهرت بوده و حالا تبدیل به دردسر شده یا آن یک میلیاری که برای خروج طارمی از ریزه اسپور خرج شد و این بازیکن خرج خرید پورشه کرد؟!

خبرآنلاین: حسین هدایتی در یکی از جلسات دادگاه خودش صحبت‌هایی به زبان آورد که در نوع خود بسیار عجیب بودند و واکنش اهالی رسانه و مردم را به همراه داشتند. هدایتی از این می‌گفت که اگر پنج میلیون پرسپولیسی هر نفر یک میلیون تومان کمک کند، او بدهی خودش را صاف کرده و از این طریق یک گلریزان بسیار بزرگ راه خواهد انداخت.

اینکه هدایتی فکر می‌کند بین مردم و طرفداران فوتبال از همچین مقبولیت و محبوبیت زیادی برخوردار است که چنین کمکی به او داشته باشند یک بحث است و در طرف مقابل اینکه مردم چرا باید اصلا کمکی به هدایتی انجام بدهند بحث دیگر. داستان هدایتی از نگاه خیلی داستان یک شخص متمول است که برای بیشتر دیده شدن و پیش بردن اهداف خودش هر از چندگاهی به باشگاه‌های پرطرفدار مثل پرسپولیس و حتی تیم ملی کمک مالی انجام می‌داد.

در اینکه هدایتی با چنین حرف‌هایی سعی داشته مردم را در برابر عشق شان به تیم محبوب شان قرار دهد شکی نیست. اما واقعا اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد، مردم کدام پول را باید به هدایتی برگردانند و به او کمک کنند؟ پول‌هایی که برای کسب شهرت بوده و حالا تبدیل به دردسر شده یا آن یک میلیاری که برای خروج طارمی از ریزه اسپور خرج شد و این بازیکن خرج خرید پورشه کرد؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار