کد خبر: ۷۲۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ 24 March 2019

تابناک / معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران طی حکمی صمد درویشی را به عنوان مدیرکل شیلات استان گیلان منصوب کرد.

 

نبی الله خون میرزایی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از عملیات تکثیر ماهی سفید در رودخانه خشکرود چابکسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به در خواست بازنشستگی اسحاق شعبانی مدیرکل سابق شیلات گیلان با سابقه 37 سال خدمت ، در خواست او مورد بررسی و موضوع تعیین مدیرکل جدید در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه انتخاب مدیرکل در گیلان با وجود افراد متخصص راحت نبود، افزود: با توجه به کارنامه درخشان و تجارب و تخصص صمد درویشی در دوران خدمتش در شیلات، او به عنوان مدیرکل جدید شیلات استان منصوب شده است.
خون میرزایی خاطر نشان کرد: بهره مندی از توانمندی های بالقوه در گیلان و همکاران متعهد به عنوان سرمایه انسانی متخصص و کارآمد با هماهنگی مسئولان استان در انجام وظایف محوله از جمله توسعه پرورش ماهی در دریا ، توسعه پرورش ماهیان خاویاری ، ساماندهی صید پایدار و مسئولانه و تلاش در راستای افزایش مصرف محصولات شیلاتی باید در دستور کار باشد.
به گزارش ایرنا صمد درویشی پیش از این رئیس مرکز بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی ماهیان استخوانی شهید انصاری رشت بوده و ریاست اداره توسعه پرورش آبزیان اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان ، معاونت تکثیر و پرورش ابزیان شیلات سیستان و بلوچستان، قائم مقامی مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان، مدیریت بخش ازمایشگاه مرکز بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی ماهیان دریایی سیاهکل، معاونت مرکز بازسازی ذخائر ماهیان خاویاری مرکز شهید بهشتی بخش سنگر رشت و همزمان ریاست مرکز سیاهکل را در کارنامه خود دارد.
به گفته رئیس سازمان شیلات ایران؛ مراسم معارفه مدیرکل جدید شیلات گیلان پس از تعطیلات اول نوروز ، به طور رسمی انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار