کد خبر: ۷۲۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ 24 March 2019
 

به نقل از روز پلاس مهدی مهدوی‌کیا با انتشار این عکس نوشت: بعضى آدمها دقیقأ کارى رو انجام میدن که فکر میکنى براى انجام دادن اونکار به دنیا اومدن.

عادل فردوسى پور کارى رو شروع کرد که با تمام ضعف و قدرتش به پربیننده ترین برنامه تلویزیونى تبدیل شد. با اینکه در بسیارى از موارد از جمله پرداختن بیش از حد به حواشى فوتبال،قرارگرفتن فوتبالیها و گاهأ غیر فوتبالیها مقابل هم و گاهى توهین و افترا و ….،منتقد بخشهایى از برنامه بودم،ولى در کل این برنامه و عادل کمک بسیارى به فوتبال ایران در طول این سالها کردند و از بسیارى از اتفاقات بد در فوتبال جلوگیرى بعمل آوردند و باعث بهتردیده شدن ورزش فوتبال شدند.

در مملکتى که بیشتر تصمیم گیرنده ها در جایگاه واقعى خود نیستند،شاهد سوزاندن یک استعداد و از بین بردن نبوغ کارى کسى هستیم که توانسته بهترین خدمت رو به تلویزیون انجام بده.

مقایسه اى میکنم بین کار عادل و گرى لینه کر انگلیسى.

تصور کنید عوامل شبکه اى که لینه کر در آن فعالیت دارد، خواهان رفتنش از برنامه بشن و به راحتى یکى از بهترین مجریها و کارشناسان ورزشى رو کنار بذارن.

در جایى که تلویزیونهاى خصوصى فعالیت میکنند،همه رقبا خوشحال میشن و اینکار رو قطعأ دیوانگى محض میدونند و سریع جذب برنامه اى بهتر خواهد شد.

آیا در ایران چنین امکانى وجود داره؟ تلویزیونى که در اختیار دولت است و بودجه دولتى دارد و رقیبى رو مقابل خودش به عنوان تلویزیون خصوصى نمیبینه و این باعث میشه ،برنامه اى که از پخش آن درآمد میلیاردى هر هفته داشته و عادل که با اجراى بینظیر و تلاش بسیار این برنامه رو به مانند کودکى بزرگ کرده، کنار بروند .همانطور که در حوزه هاى دیگر نیز تصمیمات غیرکارشناسى فراوانى گرفته میشه.

کلام آخر به عادل عزیز که خودش رو فرزند رسانه میدونه. میدونى که یکى از بزرگترین مشکلات فوتبال این مملکت پرداخت نشدن حق تلویزیونى به فوتبال و کلأ ورزشه.اگر این حق به فوتبال پرداخت میشد،امروز شاهد زیرساختهاى بیشتر در باشگاهها و تمرکز بیشتر اونها براى پیشرفت بودیم.

بیش از بیست سال هفته اى چند ساعت برنامه زنده اجرا کردى، ولى در مورد مهمترین مسئله فوتبال کوتاهى کردى یا نگذاشتند که جدى ورود کنى.امیدوارم به آغوش خانواده برگردى ،ولى اینبار توصیه کن که این خانواده باید حق فوتبال و ورزش رو پرداخت کنه یا از درآمدها و پخش اون صرفنظر کنه. در پناه پروردگار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار