طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مرجع قضائي، ماموران طی عملیات ضربتی در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم مجموعا 9 کیلوگرم تریاک کشف شد .
کد خبر: ۷۲۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴ 24 March 2019

به گزارش تابناک مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، سرهنگ "عبداله رضوانی"درتشريح جزئيات اين خبر، گفت : در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر در اوزان بالا در شهرستان بابلسر موضوع در دستور کار پلیس مبارازه با مواد مخدر اين فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: مأموران پس از انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، موفق به شناسايي این باند شدند
سرهنگ رضوانی، تصريح کرد: طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مرجع قضائي، ماموران طی عملیات ضربتی در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم مجموعا 9 کیلوگرم تریاک کشف شد .
رضوانی با بيان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار