امام جمعه موقت اهواز:
حاجتی اظهار کرد: ما همه از یک خون هستیم و برادریم و از اتفاقاتی که در بین شهرهای دزفول و اندیمشک افتاد متأسفیم؛ حادثه بسیار دردناک و ناراحت‌کننده‌ای بود و توصیه می‌کنم مردم شهیدپرور و قهرمان‌پرور، صبور و دلسوز اندیمشک و دزفول صبوری پیشه کرده و اجازه ندهند دشمن از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.
کد خبر: ۷۲۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 22 March 2019

حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال 97 اهواز، اظهار کرد: برای رسیدن به گوهر تقوا باید از الگوها استفاده کرد و زینب کبری(س) الگوی تقوا ورزی است، اسلام که با بدحجابی مخالف است دلیلش این است که انسان را به تقوا برساند که این تقوا را در شخصیت حضرت زینب(س) و مادر گرامی‌اش می‌بینیم.

به گزارش "تابناک" وی افزود: بیانیه گام دوم رهبری با سلام بر جوانان به پایان می‌رسد و این بدین معنا است که جوانان آغاز این مسیر هستند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: باید از وجود این رهبر که دشمنان هم به عظمت او پی برده‌اند افتخار کنیم؛ رهبری عزیز فرمودند برخلاف نظر برخی معتقدم 98 سال فرصت‌ها است، همچنین فرمودند برخی گفته بودند آمریکا اگر از برجام خارج شود ملت ایران نان برای خوردن هم پیدا نمی‌کند که این‌ها عناوین مهمی از سخنان حضرت آقا بود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب تأکید کرده که در بعد اقتصادی مشکل داریم و باید در این زمینه کار کنیم در حالی‌که در زمینه‌های پزشکی و دفاعی پیشرفت چشم‌گیری داشته‌ایم؛ رهبری گفتند ما نباید از تحریم‌ها ناله کنیم بلکه باید مقابله کنیم.

حاجتی گفت: برخی روزنامه‌های زرد جوری تیتر می‌زنند که مردم را ناامید کنند و نشان دهد تنها راه موجود تسلیم برابر غرب است در حالی‌که مقام معظم رهبری تأکید کردند ما دشمن را شکست داده و می‌دهیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به توان دفاعی فوق‌العاده ایران اسلامی، عنوان کرد: قدرت بازدارندگی ما باعث شده دشمن پایگاه‌های نظامی‌اش را کیلومترها عقب ببرد و به فرموده رهبری باید در اقتصاد هم این قدرت بازدارندگی را به‌دست آوریم؛ سیاست‌مداران غربی به معنای واقعی وحشی هستند و به خودشان هم رحم نمی‌کنند که می‌بینیم هر چه آدم در یمن کشته شود، در سال پنجم حمله به این کشور، عین خیال این غربی‌ها نیست زیرا منافع‌شان جای دیگر است.

وی افزود: مقام معظم رهبری برای چندمین بار گفتند به غرب دل نبندید زیرا این‌ها همان کسانی هستند که عربستان را حمایت و پشتیبانی می‌کنند و هیچ‌گاه قابل اعتماد نیستند.

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: ما با فضای مجازی مخالف نیستیم زیرا یک فرصت است اما می‌بینیم این فضا اغلب به‌دست دشمن ایجاد می‌شود و در آن دشمن را بزک می‌کنند تا جوانان را فریب دهند. 

امام جمعه موقت اهواز گفت: آقا فرمودند با ارتباط با اروپا مخالف نیستم اما اعتماد نکنید؛ در همین خوزستان و در جنوب عشایر عرب و بختیاری با استعمار مقابله کردند اما برخی انگار دشمن و استعمار را در زمان کنونی نمی‌شناسند.

وی ادامه داد: امروز ندای ملت ایران این است که غربی‌ها بدانند ما فریب لبخند آن‌ها را نمی‌خوریم.

حاجتی اظهار کرد: ما همه از یک خون هستیم و برادریم و از اتفاقاتی که در بین شهرهای دزفول و اندیمشک افتاد متأسفیم؛ حادثه بسیار دردناک و ناراحت‌کننده‌ای بود و توصیه می‌کنم مردم شهیدپرور و قهرمان‌پرور، صبور و دلسوز اندیمشک و دزفول صبوری پیشه کرده و اجازه ندهند دشمن از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار