کد خبر: ۷۲۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 18 March 2019
نماینده رشت:14میلیارد دلاردربودجه 98برای کالا اختصاص داده شد
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، غلامعلی جعفرزاده در آخرین جسله شورای اداری شهرستان رشت با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه علیه ایران اظهار داشت: حتی از داروهای بیماران صعب العلاج نگذشتند، هر چه به ذهنشان می رسید.
وی با بیان این که اگر چه تحریم سختست، اما با ادامه این مقاومت ها، می توان سال 98 را سال شکست تحریم اعلام کرد، افزود: ما بهترین مردم را داریم که به رغم سلیقه ها،پای نظام و انقلاب ایستاده اند .
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر رئیس جمهوری به گیلان بیان داشت: مردم استان، بهترین میزبانی را از رئیس جمهوری داشتند، در این سفر پرخیر و برکت پروژه های بسیاری افتتاح شد که پروژه راه آهن قزوین به رشت منحصر به فرد بود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر این راه آهن به بندر آستارا و خزر متصل شود، 70 درصد معادل بودجه نفت از کریدور شمال به جنوب به دست می آید.
وی با یادآوری سفر اول رئیس جمهوری به استان گیلان تصریح کرد: در سفر اول، 36 مصوبه داشتیم که به لحاظ ریالی 156 درصد بودجه گرفتیم اما به لحاظ فیزیکی تنها 15 مورد تحویل داده شد ، پول بیشتری گرفتیم اما کار کمتری انجام دادیم، ضروریست تا مدیران ما جدی تر پای کار باشند و پروژه ها را پی گیری کنند.
جعفرزاده در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری جلسه ای با ستاد دیه و اداره کل زندان های گیلان خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیمات این جلسه، 500 نفر از زندانیان غیرعمد اداره کل زندان های استان به زودی آزاد می شوند که 5 / 5 میلیارد تومان در این زمینه تامین اعتبار شده است.
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی درباره جذب تسهیلات اشتغالزایی بیان داشت: در سال 98 بایستی اهتمام جدی تری در این باره انجام گیرد، نه تنها شهرستان رشت بلکه در بقیه شهرستان ها بایستی به این مهم توجه شود.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار