کد خبر: ۷۲۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 17 March 2019
رییس پلیس راه استان قزوین گفت: در 11 ماهه امسال کاهش 21 نفری کشته در سوانح جاده‌ای داشتیم و این حاصل همکاری و تلاش همکاران در پلیس راه استان قزوین و دستگاه‌های امدادی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سرهنگ نصرالله بیگلری در رزمایش ترافیکی سال ۹۸ که ظهر امروز در پلیس راه آزاد راه قزوین رشت برگزار شد، اظهار کرد: قزوین از بعد ترافیکی یکی از استان‌های پرتردد در کشور محسوب می‌شود.

رییس پلیس راه استان قزوین افزود: طی تعطیلات نوروز به صورت روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در سطح راه‌های استان داریم.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه سه محور مواصلاتی مهم کشور در اتوبان قزوین -رشت، قزوین – زنجان و قزوین – کرج در استان قزوین واقع شده، ۷۰ درصد تصادفات و تردد در این سه محور انجام می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قزوین در همسایگی ۶ استان مهم کشور واقع شده است، گفت: ۱۱ استان در محورهای قزوین تردد دارند و همچنین ۲ هزار دستگاه اتوبوس و ۴ هزار تریلر به صورت روزانه در راه‌های استان تردد دارند.

بیگلری خاطرنشان کرد: قزوین در تعطیلات نوروزی بین یک تا سه استان اول از نظر تردد در کشور قرار می‌گیرد.

رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: امیدواریم با همکاری تمام دستگاه ها امسال نیز همانند طی ۱۰ سال گذشته شاهد کاهش تصادفات و خسارات در استان باشیم.

وی افزود: استان قزوین طی سه سال گذشته علی رغم داشتن ۷۷۶ میلیون تردد حدود ۷۰ نفر کاهش جانباختگان در تصادفات را داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی آمار تصادفات جاده‌ای طی سه سال گذشته گفت: در سال ۹۵ آمار تصادفات منجر به فوت و جانباختگان ۳۰۷ نفر بود که اکنون به ۲۵۶ نفر رسیده است.

بیگلری بیان کرد: در ۱۱ ماهه امسال کاهش ۲۱ نفری کشته در سوانح جاده‌ای داشتیم و این اتفاق حاصل همکاری و تلاش همکاران در پلیس راه استان قزوین و دستگاه‌های امدادی است که با تعامل دوسویه و چند سویه توانستند گام مثبتی بردارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ اکیپ راهداری در سطح جاده‌های استان فعال هستند، گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های امدادرسان امسال شاهد یک تصادف هم نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار