کد خبر: ۷۲۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 14 March 2019

تابناک / داداشی از اعلام آمادگی جمهوری آذربایجان برای سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در راستای تکمیل کریدور شمال - جنوب خبر داد.

 

 

 

« ولی داداشی» در رابطه با سفر خود به جمهوری آذربایجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به نمایندگی از رییس مجلس به کشور جمهوری آذربایجان سفر می‌کنم.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان پیگیری گذر مرزی را یکی از اهداف سفر خود به جمهوری آذربایجان عنوان‌کرد و افزود: در سفر قبلی که به جمهوری آذربایجان داشتیم مشکل گذر مرزی مورد موافقت برخی از دولتمردان آذربایجان و مجلس این کشور قرار گرفت.

 

 وی تصریح‌کرد: تمام تلاش و سعی ما بر این است موافقت جمهوری آذربایجان در این مورد را بگیریم تا مردم دو کشور از برکات این مسئله بهره‌مند شوند.

 

داداشی لایروبی رودخانه مرزی آستارا چای را از دیگر اهداف این سفر اعلام‌کرد و گفت: برای لایروبی دیگر بخش‌های این رودخانه در این سفر رایزنی می‌کنیم.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی اضافه‌کرد: لایروبی رودخانه مرزی آستارا چای در حال حاضر به طول ۶ و نیم کیلومتر در حال انجام است.

 

داداشی، تکمیل کریدور شمال – جنوب را از اهداف دیگر این سفر عنوان‌کرد و گفت: با اتصال خط ریلی آستارا - آستارا به راه‌آهن سراسری کریدور شمال جنوب تکمیل می‌شود.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان از اعلام آمادگی جمهوری آذربایجان برای سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در راستای تکمیل کریدور شمال - جنوب خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار