کد خبر: ۷۲۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 13 March 2019

 

تابناک / حضور در گلزار شهدا ، مراسم آغاز ساخت یادمان 3 شهید گمنام و شورای اداری از مهمترین برنامه های سفر آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان به ماسال بود.

 
سفر نماینده ولی فقیه در گیلان به شهرستان ماسال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت امروز به گلزار شهدای ماسال رفت و با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. 
 همچنین با حضور آیت الله فلاحتی ساخت یادمان 3 شهید گمنام ماسال در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع آغاز شد.
برای اجرای این طرح فرهنگی 2 میلیارد تومان اعتبار و کمک های خیران هزینه  می شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان  و امام جمعه رشت سپس در شورای اداری شهرستان ماسال شرکت کرد.
آیت الله فلاحتی در این نشست گفت : مسئولان استانی و شهرستانی باید تقویت وحدت و همدلی را در اولویت کارهای خود قرار دهند تا دشمنان نتوانند سوء استفاده کنند.
وی با بیان اینکه شهرستان ماسال از قطب های گردشگری ، دامداری و صنایع دستی  گیلان است افزود : مسئولان باید از فعالان و تولید کنندگان این بخش ها حمایت کنند تا شاهد رشد و رونق اقتصادی بیشتر شهرستان ماسال باشیم.
فرماندار ماسال هم گفت : 80 درصد زمین های این شهرستان متعلق به منابع طبیعی است و کشاورزان در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند.
محمد جواد عامر افزود : شهرستان ماسال در بخش های گردشگری ، کشاورزی و دامداری پیشرفت خوبی داشته است.
نماینده شهرستان های تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی  هم  گفت : حل مشکلات مردم در خصوص زمین های منابع طبیعی با همکاری مسئولان کشوری در اولویت کاری بنده در سال 98 است.
محمود شکری با اشاره به ورود هزاران مسافر نوروزی به شهرستان ماسال افزود : مسئولان باید همه امکانات را برای اقامت و ماندگاری مسافران در این شهرستان گردشگرپذیر فراهم کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی موسوی امام جمعه ماسال هم گفت : مسئولان باید مشکل گرانی  کالاها اساسی و معیشت مردم را حل کنند تا دشمن از این مشکلات به نفع خود سواستفاده نکند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار