کد خبر: ۷۲۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 13 March 2019

تابناک / محمد حسن علیپور با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی ماه های اخیر، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن سال نو، در روزهای آتی این مشکلات اقتصادی تبعات اجتماعی نامطلوب و جبران ناپذیری را برای اقشار آسیب پذیر به همراه خواهد داشت.

 

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه با وجود گرانی های شدید ماه های اخیر حقوق کارگران تغییر چندانی نکرده است خاطر نشان کرد: کارگران حجمی شهرداری برای دریافت همان حقوق ناچیز نیز چند ماه انتظار می کشند و مسئولیت تبعات اجتماعی چنین اتفاقاتی بر عهده مسئولین مربوطه است.

 

علیپور ضمن تشکر از زحمات سرپرست شهرداری و مدیریت مالی شهرداری رشت و سایر مدیران مربوطه جهت پرداخت مطالبات نیروهای حجمی، تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا پیش از پایان سال مطالبات کارگری را با وجود تمامی تنگناهای اقتصادی پرداخت نماید و انتظار می رود شاهد همراهی لازم از سوی تمامی اعضا برای تحقق این هدف باشیم.

 

وی در ادامه به مخاطرات مشاغلی چون آتش نشانی و رفت و روب اشاره کرد و افزود: متاسفانه با وجود تمامی مخاطراتی که در این مشاغل وجود دارد نیروهای شاغل در این حوزه ها از حمایت درمانی کافی برخوردار نیستند.

 

محمدحسن علیپور خاطر نشان کرد: نیروهای حجمی و کارکنان مشاغل پرخطر توانایی تامین هزینه های درمانی بیماری هایی چون سرطان و … را ندارند و به همین دلیل با توجه به عدم حمایت درمانی کافی، برخی از نیروهای شهرداری با مشکلات فراوانی در روند درمانی خود مواجه شده اند.

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت در ادامه گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری باید در جهت حمایت بیشتر از نیروهایی باشد که با چنین مشکلاتی مواجه می شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار