کد خبر: ۷۲۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 13 March 2019
استقبال منتقدین از اولین تجربه کارگردانی خانم بازیگر / شاهکاری خارق‌العاده

 

منتقدان اولین فیلم الیویا وایلد به عنوان کارگردان را شاهکاری خالق‌العاده خواندند.

ایران آرت: "بوک‌اسمارت" (Booksmart) اولین فیلم "الیویا وایلد" در مقام کارگردان تحسین منتقدین را به دنبال داشته است.  این فیلم که قرار است در تاریخ ۲۴ می اکران شود، یکشنبه گذشته برای اولین بار در جشنواره‌ی فیلم تگزاس به نمایش درآمد. پس از اکران فیلم در جشنواره، منتقدان اولین تجربه‌ی کارگردانی وایلد را "شاهکاری خارق‌العاده" توصیف کردند.

به گزارش سی نما، روز دوشنبه استودیوی آناپورنا اولین تریلر فیلم را منتشر ساخت تا کسانی که موفق به حضور در جشنواره نشدند نیز علت این هیاهو را درک کنند. در این کمدی نوجوانانه "کیتلین دیور" و "بینی فلدستین" (لیدی برد) در نقش دو دوست صمیمی دبیرستانی ایفای نقش می‌کنند که تصمیم می‌گیرند یک شب پیش از فارق‌التحصیلی از زندگی لذت ببرند. "لیسا کودرو"، "بیلی لورد"، "ویل فورته" و "جیسون سوداکیس" همسر وایلد دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

"پیتر دبروژ" منتقد ورایتی پس از تماشای فیلم به وجد آمده و می‌نویسد: "پس از فیلم "سوپربد" هیچ فیلمی با چنین دقت و ظرافتی احساس دوران نوجوانی را منتقل نکرده و مرتکب شدن اشتباهات پی در پی در کنار یک یار همیشگی را به تصویر نکشیده بود."

دبروژ از وایلد سی و پنج ساله که اولین فیلم بلندش را کارگردانی کرده ستایش می‌کند: "آفرین به وایلد که بی سر و صدا پیش از این پروژه با چند فیلم کوتاه خودش را محک زد تا هم در انتقال طنز و نشاط به صورت همزمان به مهارت برسد و نیز در کنارش چندین بار بیننده را غافلگیر کند."

وایلد در مصاحبه با ورایتی در مورد اهدافش در کارگردانی گفته بود: "می‌خواستم فیلمی بسازم برای جوان‌ترها که به گونه‌ای نماینده‌ی یک نسل باشد. کاشف به عمل آمد که وقتی درها را به روی تمامی استعدادها باز بگذارید، به بازیگران شایسته‌ای برمی‌خورید."

"بوک‌اسمارت" در تاریخ ۲۴ می در آمریکا اکران می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار