کد خبر: ۷۲۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 13 March 2019

 

سکوت فردوسی پور در جشنواره جام جم شکست/ حتی در رسانه خودم به من بی‌مهری شد/ جایزه مردم مثل اکسیر است

 

عادل فردوسی‌پور تندیس جایزه مردمی بهترین برنامه و تندیس بهترین تهیه‌کننده برنامه ترکیبی از جشنواره جام جم دریافت کرد.

به گزارش ایلنا، عادل فردوسی‌پور ساعاتی قبل تندیس جایزه مردمی بهترین برنامه و تندیس بهترین تهیه‌کننده برنامه ترکیبی از جشنواره جام جم دریافت کرد و سپس به بیان توضیحاتی درباره سخت‌ترین سال کارنامه کاری خود پرداخت.

تهیه‌کننده برنامه نود با بیان اینکه سخت‌ترین سال کاری خود را امسال تجربه کرده است، گفت: گرفتن دو جایزه از داوران جشنواره جام جم و مردم پاسخ به همه سختی‌هایی است که امسال به او و همکارانش تحمیل شده است.

وی افزود: خوشحالم که در سخت‌ترین سال کاری‌ام، دو جایزه گرفتم که یکی از آنها را هیئات داوران برای بهترین برنامه ترکیبی به من دادند و دیگری را مردم. من فرزند رسانه ملی هستم و به نوعی مدیون این رسانه‌ام. بر همین اساس در این ۲۲ سال همیشه سعی کردم صادقانه کار کنم.

فردوسی‌پور در ادامه بیان کرد: خوشحالم در سخت‌ترین سال کاری که حتی در رسانه خودم به من بی‌مهری شد، در این جشنواره هم از طرف مردم و هم از طرف اهالی رسانه دیده شدم. جایزه‌ای که مردم به من دادند، بسیار ارزشمند بوده و واقعا نمی‌دانم با چه زبانی از آنها تشکر کنم. برای سختی‌های امسال منقلب شدم، ولی این جایزه که لطف مردم و سازمان بود، مثل یک اکسیر است و تمام غم‌هایم را کنارمی‌گذارد.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به اختلال ایجاد شده در سیستم رای‌گیری جشنواره جام‌جم، از وزیر ارتباطات، پلیس فتا و همچنین معاون سیما و ستاد برگزاری جشنواره که از آرای مردمی صیانت کردند، تشکر کرد و جایزه‌اش را متعلق به مردم دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار