کد خبر: ۷۲۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 12 March 2019


تابناک / مدیرکل راه‌آهن شمال ۲ با بیان اینکه مسیر رشت به قزوین از زیباترین محورهای شبکه ریلی کشور محسوب می‌شود گفت: قطار گردشگری گیلان در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

علی خدایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه مسیر رشت به قزوین با وجود چشم‌اندازهای طبیعی و احداث پل‌ها و تونل‌های متعدد از زیباترین محورهای شبکه ریلی کشور محسوب می‌شود قصد داریم قطار گردشگری گیلان را راه‌اندازی کنیم.

مدیرکل راه‌آهن شمال 2 با تأکید بر اینکه عبور راه‌آهن قزوین -‌ رشت از کنار شالیزارها و جنگل‌های سرسبز سراوان زیبایی‌های این مسیر ریلی را دو چندان کرده است عنوان کرد: قطار گردشگری‌ در محل‌های مشخصی توقف می‌کند تا مسافران بتوانند از مناظر طبیعی زیبای استان گیلان بازدید کنند.

خدایی نحوه تهیه بلیت‌ توسط مسافران قطار رشت به قزوین را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ مسافران برای تردد در مسیر رشت به قزوین و بالعکس می‌توانند با مراجعه به سایت‌های اینترنتی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی و یا آژانس‌های مسافربری بلیت‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید

سوت قطار در گیلان به‌صدا درآمد؛ افتتاح رسمی ‌راه‌آهن قزوین ــ رشت با دستور رئیس‌جمهور

وزیر راه و شهرسازی: عملیات احداث راه‌آهن رشت ـ آستارا به‌زودی آغاز می‌شود‌

"راه‌آهن" عیدی بزرگ دولت به مردم گیلان است‌

وی از اعمال تخفیف‌های نوروزی در نرخ بلیت‌های قطار قزوین به رشت خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شرکت‌های مسافربری خصوصی هستند قیمت بلیت قطار رشت به قزوین 51 هزار و 500 تومان تعیین شده بود که این نرخ با یک تخفیف ویژه در حال حاضر به 40 هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل راه آهن شمال 2 با تأکید بر اینکه همه روزه یک قطار از ایستگاه تهران به سمت رشت و بالعکس حرکت می‌کند عنوان کرد: در فاز بعدی و با افزایش تقاضای تردد مسافران علاوه بر افزایش تعداد سفرهای ریلی بین قزوین و رشت امکان سفر به دیگر شهرهای کشور نیز فراهم می‌شود.

خدایی اعزام خانواده‌های معظم شهدا از ایستگاه رشت به مشهد مقدس در هفته گذشته را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ پس از پیک سفرهای نوروزی قطار مسیر رشت به مشهد مقدس و بالعکس راه‌اندازی می‌شود و با افزایش تقاضاها تعداد آن در طول هفته افزایش پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار