کد خبر: ۷۲۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 12 March 2019

 

 
از عکس پرسروصدای امام جمعه چابکسر در فضای مجازی تا دستگیری باند سرقت آجیل نوروزی!
حجت الاسلام قاسم ابراهیمی در ابتکاری جالب دانه های میوه نارنج را در گلدان کاشته و بعد از نگهداری اقدام به فروش آن ها کرد تا درآمد آن را صرف کمک به نیازمندان کند.

عکسی از امام جمعه چابکسر در کنار سبزه هایی که خودش با کاشت دانه های نارنج در گلدان برای سفره هفت سین تولید کرده بود از پربازدیدهای فضای مجازی بود. حجت الاسلام قاسم ابراهیمی در ابتکاری جالب دانه های میوه نارنج را در گلدان کاشته و بعد از نگهداری اقدام به فروش آن ها کرد تا درآمد آن را صرف کمک به نیازمندان کند. این حرکت واکنش کاربران را نیز به همراه داشت. کاربری نوشت: «ابتکار خوبیه و با کاشت دانه نارنج و پرتقال دیگه گندم هم دور نمی ریزیم.» کاربر دیگری نوشت: «این حرکت ها ازچندین ساعت سخنرانی و موعظه بیشتر اثر داره.»

بعد از سرقت گوشت حالا نوبت سرقت آجیل شد. این خبری بود که به همراه سه عکس از متهمان سابقه دار که سارق آجیل بودند در فضای مجازی پخش شد و واکنش کاربران را به همراه داشت. کاربری نوشت: «این قدری که آجیل فروشی محلمون تو مغازش دوربین مدار بسته و درِ ضد سرقت و قفل و زنجیر و … گذاشته طلا فروشیه نذاشته!» کاربر دیگری نوشت: «توی سابقه کیفری اینا مینویسن سارق آجیلی؟!» کاربری هم نوشت: «ببین اوضاع مون چقدر طنز تلخ شده که باید سرقت گوشت و آجیل بخونیم.»

 

بازی GTA در خیابان های تهران!
 

ماشین ها در خیابان در حال ترددند که مرد جوان، از ماشین لاکچری اش پایین می آید، در صندوق عقب را باز می کند، پلاک ماشین به سختی خوانده می شود اما جوان بدون توجه اسلحه کلاشینکف را بیرون می آورد و شروع به تیر اندازی هوایی می کند. این صحنه ها را شاید در فیلم های اکشن هالیوودی دیده باشید اما این شرح ویدئویی از داخل کشور خودمان است که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت. کاربری نوشت: «این هموطن مثلا لاکچری مون زندگی رو با بازی GTA اشتباه گرفتن.» کاربر دیگری نوشت: «کاش اینا رو زود دستگیر کنن که فکر نکنن چون پولدارن هر کاری بخوان می تونن بکنن.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار