کد خبر: ۷۲۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 06 March 2019


 
افتتاح ویدئوکنفرانس طرح های شهرستان ها با دستور رئیس جمهور/آغاز شروع عملیات 8 کیلومتر باقیمانده آزاد راه با حضور دکتر روحانی

تابناک / استاندار گیلان اظهار داشت:۸کیلیومتر باقیمانده آزارد راه رشت به امام زاده هاشم نیز امروز با دستور رئیس جمهور آغاز خواهد شد.

 

مصطفی سالاری دقایقی پیش  در فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دقایقی دیگر دکتر روحانی وارد استان می‌شود و عازم ورزشگاه تختی می شوند برای حضور در بین مردم گفت:بعدازظهر برنامه افتتاح راه آهن رشت-قزوین خواهد بود و در کنار این در مورد چند پروژه دیگر تصمیم گیری می شود.
استاندار گیلان با بیان اینکه برنامه ما کاملا راه آهنی است گفت:در جلسات امروز برای  اتصال بندر کاسپین و انزلی به راه آهن به وسیله دکتر روحانی تصمیم گیری خواهد شد.
وی جلسه با نخبگان و فعالین اقتصادی استان را از دیگر برنامه های امروز برشمرد و افزود: در آن نشست پروژه هایی که برای افتتاح  آن وزرا به شهرستان سفر کرده اند با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.
وی افزود:فردا هم در جلسه شورای اداری رئیس جمهور مصوبات و جزئیات سفر را اعلام خواهد کرد
مطمینم تصمیمات مهمی اتخاذ خواهد شد
استاندار گیلان  در پایان اظهار داشت:8کیلیومتر باقیمانده آزارد راه رشت به امام زاده هاشم نیز امروز با دستور رئیس جمهور آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار