کد خبر: ۷۲۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 03 March 2019

تابناک / سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس تصریح کرد: ظریف مطالبی را درباره برجام عنوان کرد و اعتقاد داشت که برجام یکی از دستاوردهای بزرگ و از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال اخیر بوده است.

مهرداد لاهوتی در گفتگویی درباره جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلان، گفت: این جلسه با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار شد و درباره مسائل مختلفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی با اشاره به اظهارات ظریف درباره کنفرانس ورشو و اجلاس مونیخ، گفت: اعتقاد وزیر امور خارجه کشورمان این بود که در این اجلاس‌ها، همه کشورهای دنیا به نوعی به شکست آمریکا اعتراف کردند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس تصریح کرد: همچنین ظریف مطالبی را درباره برجام عنوان کرد و اعتقاد داشت که برجام یکی از دستاوردهای بزرگ و از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال اخیر بوده است.

لاهوتی ادامه داد: موضع وزیر امور خارجه کشورمان درباره تصویب لوایح مرتبط با FATF این بود که با توجه به ضرورت‌های موجود و برای حل مشکلات اقتصادی کشور، امیدواریم که مجمع تشخیص مصلحت نظام به این لوایح رأی مثبت دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از مطالبات نمایندگان در این جلسه، آن بود که وزارت امور خارجه کشورمان در زمینه رایزنی‌های اقتصادی، فعال‌تر عمل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار