کد خبر: ۷۲۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 28 February 2019

بی‌اخلاقی‌های فراوانی را در فوتبال ایران تا به امروز دیده‌ایم، از درگیری فراموش نشدنی پرویز برومند و پایان رأفت در دربی پایتخت تا سیلی حنیف عمران‌زاده بر صورت سوشا مکانی در برابر چشمان میلیون‌ها بیننده  که معمولاً در میادین بازی رقم می‌خورد تا فشار بازی‌ها بازیکنان را به در شرایطی سخت قرار بدهد، اما درگیری جدید و پرحاشیۀ جدید سرخآبی‌ها کاملاً نامرتبط با دیگر درگیری ایم دو باشگاه همیشه پرتنش است...

آنچه که از درگیری علی خطیر و علیرضا حقیقی سنگربان سابق پرسپولیس مطرح شده است بدین ترتیب می‌باش که: در مجموعۀ ورزشی انقلاب به دلیل  سر رفت و آمد‌های پیاپی نمایندگان استقلال و برهم خوردن تمرکز علیرضا حقیقی برای پیگیری تمرینات شخصی‌اش، مربی او به خطیر تذکر می‌دهد که رفت و آمدها موجب برهم خوردن تمرکز حقیقی می‌شود که در همین لحظه سنگربان سابق پرسپولیس سر می‌رسد و مشاجرۀ لفظی میان طرفین به‌وجود می‌آید و علیرضا حقیقی به سبک کوچه‌بازاری‌های تهران 1320، با پیشانی خود، بینی علی خطیر را نوازش می‌کند تا او دچار شکستگی از این ناحیه شود و کار به به ورود پلیس و اورژانس به صحنه بکشد و حقیقی بازداشت شود!

علی خطیر
علی خطیر

 

پس از این علی خطیر در مصاحبه با رسانه‌هایی نامشخص که هیچ‌کس نمی‌دانست کجایند و کیستند، مدعی شد که در دادسرا حضور دارد و بینی‌اش شکسته و باید سریعاً عمل جراحی کند و تا آخرین لحظه پیگیر این رفتار سنگربان سابق پرسپولیس خواهد بود! تمامی این شرایط در حالی پیش می‌رفت که حقیقی کاملاً سکوت کرده بود و توجیه این ماجرا، بازداشت شدنش می‌بود!

 

پس از این به یکباره برخی از رسانه‌ها بر روی خروجی سایت‌های خبری خود خبری مبنی بر " زندانی شدن حقیقی" به دلیل رضایت ندادن شاکی شخصی‌اش یعنی علی خطیر، قرار دادند تا موجی از حواشی بار دیگر فوتبال ایران در بر بگیرد و بلافاصله این خبر بر از روی صفحات سایت‌ها محو شد، در همین حال مصاحبه‌های متفاوتی از قول علی خطیر به بیرون نشر پیدا می‌کرد که باز هم هیچ خبرگزاری و هیچ خبرنگاری مسئولیت آن را برعهده نداشت تا ماجرا رنگ و بویی شدیداً مشکوک را به خود بگیرد.

 

علیرضا حقیقی
 

همگی خوب می‌دانیم که کوچک‌ترین برخوردها در این روزها و با توجه به گستردگی فضای مجازی و فرهنگ غلط دست به دوربین بودن برخی افراد هیجان‌زده، محال است درگیری جنجالی همانند آنچه که میان خطیر و حقیقی رخ داد، رقم بخورد و هیچ ویدیویی از آن به بیرون نشر نیابد! اصلاً همۀ این صحبت‌ها به کنار، جای استوک یک مدافع بر روی ساق یک مهاجم در فوتبال ایران، توسط هزاران دوربین پوشش داده می‌شود! چگونه می‌شود که مدیر محبوبی چون خطیر از سوی یک پرسپولیسی شدیداً صدمه ببیندو هیچ تصویری از مراحل درمان او به بیرون نشر نیابد؟!

 

در این ماجرا زوایای پنهان دیگری هم وجود دارد! چرا باید علیرضا حقیقی بدان شکل کاملاً زشت و زننده به صورت علی خطیر که فردی آرام و مودب است حمله‌ور شود؟! آیا یک مشاجرۀ لفظی فردی با تجربه و آرام چون حقیقی را می‌تواند تا به این حد عصبانی کند که دست به هنجار شکنی بزرگی بزند؟! آنچه که از صحنۀ درگیری حقیقی و خطیر مخابره شده است، بیشتر شبیه به درگیری بزرگان کشتی کج در قفس آهنین است تا برخورد دو فرد شناخته شده فوتبالی!

علیرضا حقیقی
علیرضا حقیقی

 

ماجرا وقتی مشکوک‌تر شد که علیرضا حقیقی با برقراری لایو در صفحۀ اینستاگرام خود، به صورت زنده با هوادارانش به گفت‌وگو پرداخت و مدعی شد که هیچ یک از ادعاهای مطرح شده در ارتباط با او حقیقت ندارد و هرگز بازداشت نشده است و به دنبال آن است که در جشن تولد یکی از دوستانش حضور پیدا کند و به‌زودی مصاحبۀ مفصلی را در ارتباط با این اتفاق ترتیب خواهد داد!

 

هیچ کجای این اتفاق شوکه کننده با یکدیگر همخوانی ندارد! همه‌چیز مطرح و سپس تکذیب می‌شود! با هیچ منطقی نمی‌توان آنچه که مطرح شده است را باور کرد، هیچ سند و مدرکی در کار نیست و همه چیز سراسر ابهام است و به شکلی عجیب طرفین نیز هیچ علاقه‌ای به روشن کردن حقیقت در این پروندۀ عجیب که بیشتر شبیه به دوربین مخفی است ندارند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار