کد خبر: ۷۱۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 23 February 2019
 

تابناک / استاندار در نشست برنامه ریزی سفر رییس جمهور به گیلان گفت : راه آهن قزوین - رشت و چند طرح عمرانی با حضور آقای روحانی افتتاح می شود.

 
بهره برداری از راه آهن قزوین - رشت با حضور رییس جمهورتابناک / استاندار در این نشست که حضور نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت :  راه آهن قزوین - رشت یکی از مهم ترین پروژهای که با حضور سفر ریاست جمهور به گیلان به بهرداری می رسد است. 
مصطفی سالاری افزود : بررسی 8 کیلومتر باقی مانده آزاد راه  رشت - قزوین ، شرکت های سرمایه گذاری و موافقیت برای رونق اشتغال و کسب کار در استان از برنامه هایی است که در  سفر دکتر روحانی به گیلان پی گیری خواهد شد. 
وی همچنین در این جلسه از فرماندارن شهرستان ها خواست  تا پروژهای عمرانی ، با پیشرفت بیشتر از 50 درصد و کمتر از50 درصد و همچنین پروژهای ضروری را در شهرستان های خود بررسی و به دبیر ستاد پیگیری سفر رئیس جمهور در استان اعلام کنند تا در سفر دکتر حسن روحانی پی گیری شود. 
رئیس مجمع نمایندگان گیلان  در مجلس شورای اسلامی هم گفت : اجرای طرح های آب و فاضلاب ، ساماندهی پسماند ، بیمارستان هزار تختخوابی و لایروبی همه رودخانه های استان از جمله پروژهای است که در سفر رئیس جمهور به گیلان بررسی می شود. 
ولی داداشی همچنین آغاز ساخت راه آهن رشت - آستارا ، تخصیص اعتبار برای راه آهن آستارا به آستارا و رشت - قائمشهر را از دیگر پروژهای مهم عنوان کرد که در سفر دکتر حسن روحانی به گیلان پی گیری می شود.   
وی بر تسریح در اجرای پروژهای استان تاکید کرد و افزود : تعویق در اجرای پروژه نارضاتی مردم و خسارت مالی را برای استان در پی خواهد داشت. 
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی به مشکل آب شرب شهرستان مرزی آستارا در فصل تابستان  اشاره کرد و گفت : اجرای پروژهای آبرسانی به این شهرستان مرزی باید در اولویت قرار گیرد.
ولی داداشی به اجرای روند اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی فاضلاب در آستارا  اشاره کرد و ادامه داد :  اجرای این طرح  450 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار