کد خبر: ۷۱۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ 23 February 2019
 
اسدالله عباسی

 

تابناک / یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از پیش بینی ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تضمینی برگ سبز چای خبر داد.

به گزارش ایسنا، اسدالله عباسی در جمع خبرنگاران از پیش بینی ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید تضمینی برگ سبز چای خبر داد و گفت: برای قیمت تضمینی خرید برگ سبز چای باید شورای اقتصاد تصمیم گیری نماید، اما پیشنهاد ما برای خرید برگ سبز چای درجه یک، چهار هزار تومان و درجه دو، ۳ هزار تومان است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی افزود: چون سال گذشته این قیمت فقط ۴ درصد افزایش داشته بنابراین با توجه به اینکه مردم تورم بالایی را تحمل می‌کنند باید امسال جبران شود.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه ۹۸ مکلف به ایجاد اشتغال برای یک میلیون و ۷۷ هزار نفر است، گفت: در بودجه ۹۸ کشور اعتبارات خوبی در زمینه‌های توسعه  کشاورزی، بیمه کشاورزی و آب روستایی در نظر گرفته شده است.

عباسی از جذب ۲۵ هزار نفر از معلمان حق التدریس در آموزش و پرورش در سال  آینده خبر داد و گفت: برای جذب ۲۵ هزار نفر از معلمان حق التدریس به آموزش و پرورش ردیف گذاشته شده و دولت مکلف است آنان را استخدام نماید.

نماینده مردم رودسر و املش در خصوص پروژه پتروشیمی شهرستان رودسر گفت: آقای دکتر نوبخت و مهندس زنگنه برای اینکه در استان گیلان سرمایه‌گذاری شده و باعث ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی مردم شود در خصوص اجرای پروژه پتروشیمی رودسر مصمم هستند و عملیات اجرایی فاز اول این پروژه با پیمانکاری شرکت ستاره خلیج فارس بزودی آغاز خواهد شد.

وی علت توقف پروژه راه ارتباطی شلمان به املش را در سال گذشته نداشتن اعتبار لازم و مصالح مورد نیاز دانست و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتباری حدود ۳ میلیارد تومان برای آغاز عملیات اجرایی  فاز سوم این پروژه از پیچ شیخ‌آباد تا سه راهی استاد کلایه جذب شده است که با پایان عملیات این فاز این پروژه در سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

عباسی با اشاره به پروژه راه ارتباطی چمخاله به لنگرود به رودسر گفت: در مسیر حسن سرا- لله رود که حدود ۵ کیلومتر می‌باشد در حال حاضر در مرحله تملک زمین‌های مسیر این پروژه قرار دارد؛ برای تملک زمین‌های در مسیر این پروژه امسال ۳میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار