کد خبر: ۷۱۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 21 February 2019

تابناک / اگرچه بعید است طرح شکایت در دیوان عدالت اداری توسط این دو عضو شورا راه به جایی ببرد اما نکته مهم در عدم همراهی 4 عضو دیگر به خصوص سه اصلاح طلب (رمضانپور - حاجی پور - زاهد) در این خصوص است. به نظر می رسد بالاخره شورای شهر رشت روزهای اتحاد را خواهد دید. اتحادی که گویا به قیمت تهدید شورا به انحلال به دست آمده است!

به گزارش خزرآنلاین، شنیده ها حکایت از آن دارد که دو عضو شورای شهر رشت طی روزهای گذشته راهی پایتخت شده اند تا با شکایت از وزارت کشور در دیوان عدالت اداری، بتوانند با اخذ دستور موقت، فعلا از انتخاب شهردار جدید برای رشت جلوگیری کنند. اگرچه رییس شورای شهر رشت هم در جلسه دیروز شورا تلویحا ضمن تایید این موضوع، بر انتخاب هر چه سریعتر شهردار تاکید کرد و گفت که هر نوع تعلل در این موضوع ممکن است شورا را با خطر انحلال روبرو سازد.

نکته قابل تامل اما فراتر از این دست و پا زدن های لحظه آخری است. به نظر می رسد 4 عضو ائتلاف 6 نفره پس از دو تلاش نافرجام برای انتخاب شهردار از میان خود، این بار دل در گرو همدلی و اتحاد با سایر اعضای شورا دارند و به همین خاطر حاضر به همراهی با دو عضو دیگر برای سفر به پایتخت و طرح شکایت در دیوان عدالت اداری نشده اند.

اگرچه بعید است طرح شکایت در دیوان عدالت اداری توسط این دو عضو شورا راه به جایی ببرد اما نکته مهم در عدم همراهی 4 عضو دیگر به خصوص سه اصلاح طلب (رمضانپور - حاجی پور - زاهد) در این خصوص است. به نظر می رسد بالاخره شورای شهر رشت روزهای اتحاد را خواهد دید. اتحادی که گویا به قیمت تهدید شورا به انحلال به دست آمده است!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار