کد خبر: ۷۱۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 20 February 2019

 

وی افزود: مجلس طبق مصوبه ای که دارد باید درباره اعتبار مدرک تحصیلی کاندیداهای وزارتخانه های مختلف از وزارت علوم استعلام بگیرد. در متن نامه هم به آن اشاره کرده ام.

معاون وزیر علوم گفت: فرایند استعلام از مدارک فارغ التحصیلان از طریق اداره کل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان صورت می گیرد.

براساس نامه حسین سیمایی صراف معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم به معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی، عنوان شده محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، «مدرک لیسانس ارائه نشده و محل تحصیل دوره فوق لیسانس مشارالیه اعلام نشده لذا امکان بررسی فراهم نگردید» در مجموع  عنوان شده وی فاقد مدرک معتبر است.

همچنین در این نامه آمده است که رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت دارای مدرک کارشناسی ارشدی است که تنها اعتبار استخدامی دارد و مدرک دکترای وی نیز دارای ارزش نیست.

** از چند روز گذشته نامه ای با امضای معاونت حقوقی و مجلس وزارت علوم به معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی در فضاهای مجازی منتشر شده که نسبت به مدارک تحصیلی دو تن از وزرای فعلی دولت شبهه ای را مطرح کرده و طی آن دو تن از وزرای فعلی مدارک تحصیلی‌شان فاقد اعتبار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار