کد خبر: ۷۱۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 19 February 2019
 
بررسی ادعای 2دختر در رابطه با تجاوز

 

دو دختر که در پرونده‌های جداگانه شکایت کرده و مدعی تعرض از سوی دو پسر جوان شده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران حاضر شدند و جزئیات آنچه را برایشان رخ داده ‌بود برای قضات شرح دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، در اولین پرونده که در شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت، دختر دانشجویی که از سوی یک مرد مسافرکش به او تعرض شده ‌بود، شکایت خود را مطرح کرد. او در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: شب بازی ایران-پرتغال من بعد از اینکه با دوستانم بازی را دیدم تصمیم گرفتم به خوابگاه برگردم. من دانشجوی فوق‌لیسانس یک دانشگاه معتبر دولتی هستم و همین روزها هم قرار است که از پایان‌نامه‌ام دفاع کنم. در راه برگشت با توجه به اینکه اتوبوس نبود تصمیم گرفتم سوار تاکسی شوم. من همیشه مسیر خوابگاه را با اتوبوس می‌رفتم اما آن شب شرایط خاصی بود و ماشین تقریبا در خیابان نبود. پراید سفید‌رنگی جلوی پای من ایستاد و من سوار ماشین شدم دو مسافر دیگر هم بودند. آنها بعد از چند کیلومتر از ماشین پیاده شدند و رفتند. بعد از پیاده‌شدن آنها راننده یک‌دفعه تغییر مسیر داد و به جای اینکه خیابان کارگر را به سمت بالا برود، به سمت گیشا رفت، درها را هم قفل کرده ‌بود. او به من گفت باید با او رابطه داشته ‌باشم. من قبول نکردم و خواستم من را پیاده کند اما او گوشه‌ای خلوت توقف کرد و از من خواست که با او رابطه داشته ‌باشم. خیلی خشن رفتار می‌کرد و نتوانستم از دست او فرار کنم. بعد از یک ساعت شکنجه‌ای که شدم، حرکت کرد و مقابل درِ خوابگاه من را پیاده کرد. وقتی مسئولان خوابگاه حال پریشان من را دیدند، متوجه شدند اتفاق بدی برایم افتاده ‌است و از من سؤال کردند. من هم موضوع را برای آنها توضیح دادم و همه‌چیز را گفتم. مسئولان خوابگاه برای من وکیل گرفتند و کمکم کردند که از این مرد شکایت کنم.

شاکی ادامه داد: با توجه به مشخصاتی که از ماشین داشتم و در اختیار مأموران قرار داده ‌بودم، آنها موفق شدند مرد راننده را شناسایی کنند و بعد از دستگیری هم من او را شناسایی کردم. او به من تعرض کرد و زندگی‌ام را نابود کرده‌ است.

دختر شاکی گفت: من برای درس‌خواندن به تهران آمدم. دانشجوی بسیار خوبی بودم و در چند روز آینده هم از پایان‌نامه‌ام دفاع می‌کنم. در کنکور دکترا هم شرکت کرده‌ام اما اتفاقی که برایم افتاد، روانم را بیمار کرده و از همه‌چیز و همه‌کس می‌ترسم.

سپس متهم در جایگاه حاضر شد. او که پیش از این همه‌چیز را انکار کرده و در جلسات بازجویی مدعی شده ‌بود دختر جوان را نمی‌شناسد، در دادگاه گفت: من این دختر را می‌شناسم اول که نگاهش کردم، او را نشناختم اما بعد یادم آمد که او کیست. کسی که به من پیشنهاد رابطه داد، دختر جوان بود. به من گفت بیا با هم رابطه داشته باشیم و بعد از من درخواست پول کرد اما من قبول نکردم و گفتم سراغ کسی دیگری برو و من این کار را نمی‌کنم. بعد هم او را مقابل درِ خوابگاه به‌زور پیاده کردم و حالا هم می‌خواهد از من اخاذی کند. با توجه به اینکه مرد متهم باز هم اتهام تعرض را قبول نکرد اما گفت که شاکی را می‌شناخته و با توجه به سایر مدارک موجود در پرونده، قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌باره  وارد شور شدند.

در پرونده‌ای دیگر که در شعبه 8 دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت، دختر نوجوانی در شکایتی مدعی شد از سوی یکی از دوستان پدرش به او تعرض شده ‌است.

او که مدعی بود متهم از او عکس و فیلم تهیه کرده ‌است، وقتی در برابر قضات شعبه 8 قرار گرفت، گفت: من با متهم که کیان نام دارد، در یک جشن عروسی آشنا شدم. ما برای جشن عروسی یکی از دوستان پدرم به شمال کشور دعوت شده‌ بودیم که با کیان آشنا شدم. پدرم با کیان مراوده مالی داشت و با هم کار می‌کردند. وقتی ما با هم آشنا شدیم و با هم رابطه برقرار کردیم، پدرم در جریان ماجرا نبود. تا اینکه یک روز با کیان درگیر شدم و از او خواستم دیگر سراغ من نیاید. چندروزی از جدایی ما گذشته بود که یک روز وقتی داشتم در خیابان راه می‌رفتم، یک نفر از پشت من را گرفت و به دستانم دستبند زد. او کیان بود. کیان من را به‌زور سوار ماشین کرد و به خانه‌اش برد و به من تعرض کرد. من می‌خواستم از او شکایت کنم و به او گفتم که حتما این کار را می‌کنم اما به من گفت که عکس و فیلم از من تهیه کرده‌ است و اگر موضوع را به پلیس گزارش دهم، عکس و فیلم‌ها را پخش می‌کند.

شاکی گفت: من نمی‌دانستم چرا این اتفاق افتاد چون اصلا فکر نمی‌کردم کیان چنین آدمی باشد تا اینکه متوجه شدم با پدرم دچار اختلاف مالی شده و قصد داشته از پدرم انتقام‌گیری کند. بعد از گفته‌های دختر شاکی، متهم بازداشت‌شده در جایگاه قرار گرفت و گفت: من اتهام را قبول ندارم. من این کار را نکرده‌ام و این دختر دروغ می‌گوید. البته ما با هم دوست بودیم اما زمانی او از من شکایت کرد که با پدرش دچار اختلاف مالی شدم و رابطه کاری ما به هم خورد. پدر این دختر من را تهدید کرد که اگر پولی را که می‌خواهد ندهم، انتقام سختی می‌گیرد و بعد دخترش به اتهام تجاوز از من شکایت کرد در‌حالی‌که من حتی دستم هم به دست این دختر نخورده ‌است.

بعد از گفته‌های متهم و دفاعیات او، هیئت قضات شعبه 8 برای تصمیم‌گیری دراین‌باره  وارد شور شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار