کد خبر: ۷۱۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 19 February 2019
 


ژوزه مورینیوی پرتغالی که به تازگی از سرمربیگری منچستریونایتد اخراج شده بی‌میل نیست که که حضور روی نیمکت یکی از تیم‌های لیگ فرانسه را تجربه کند. آقای خاص که پس از نتایج ضعیف این فصل با شیاطین سرخ در نهایت مجبور به ترک اولدترافورد شد، یکشنبه شب دیدار لیل و مون‌پلیه را که با تساوی بدون گل به پایان رسید، از نزدیک تماشا کرد و حضورش در جریان یک دیدار لیگ فرانسه، شایعه حضورش در این کشور را قوت بخشید.


او درباره احتمال قبول یک پیشنهاد از سوی فرانسوی‌ها گفت: «دوست دارم روزی در لیگ این کشور مربیگری کنم. پیش از این در ۴ کشور حضور داشته‌ام و دوست دارم یک فرهنگ جدید را تجربه کنم. حضور در لیگ‌های مختلف باعث می‌شود چیزهای جدیدی یاد بگیرم و تجربه فوق‌العاده‌ای است.»


گفته می‌شود او برای زیر نظر گرفتن بازی نیکولاس په‌په، مهاجم لیل راهی ورزشگاه شده و احتمال دارد این بازیکن ساحل‌عاجی متولد فرانسه یکی از خریدهایش در تیم بعدی‌اش باشد. مورینیو درباره بازگشتش به دنیای مربیگری افزود: «فعلا می‌خواهم استراحت کنم و وقتم را با خانواده و دوستانم بگذرانم. شاید خیلی زود دوباره مرا روی نیمکت ببینید.»


اگر روزی مورینیو تصمیم به حضور در لوشامپیونا بگیرد شاید تنها تیمی که توان خرید این مربی گرانقیمت را دارد، پاری‌سن ژرمن خواهد بود و به نظر می‌رسد توماس توخل اگر نتواند پاریسی‌ها  را در رقابت‌های اروپایی به موفقیت برساند خیلی زود به سرنوشت سرمربیان سال‌های اخیر این تیم دچار خواهد شد و جایش را مربی دیگری می‌دهد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار