شهردار لاهیجان خبر داد:
تابناک / شهردار لاهیجان از پرداخت حقوق بهمن ماه و عیدی کلیه نیروهای شرکتی و کارکنان شهرداری و عیدی بازنشستگان شهرداری لاهیجان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 17 February 2019
حقوق بهمن ماه و عیدی کارکنان شهرداری لاهیجان پرداخت شد

 

تابناک / شهردار لاهیجان از پرداخت حقوق بهمن ماه و عیدی کلیه نیروهای شرکتی و کارکنان شهرداری و عیدی بازنشستگان شهرداری لاهیجان خبر داد.

مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: با تدابیر اتخاذ شده، تمامی حقوق بهمن ماه وعیدی پرسنل خدوم شهرداری لاهیجان ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ پرداخت شد.

وی اضافه کرد: کارکنان شهرداری از جمله افراد زحمت کش جامعه هستند که به صورت ۲۴ ساعته برای خدمات رسانی به شهروندان در تلاش می باشند و همه سعی ما و اعضای شورای اسلامی شهر حمایت از کارکنان صدیق شهرداری می باشد.

شهردار لاهیجان گفت: شهروندان ولی نعمت ما هستند و ما از طریق پرداخت عوارض های مختلف به عمران و آبادانی شهر و پرداخت حقوق پرسنلی می پردازیم.

کاظمی از صبر و همکاری خانواده کارکنان قدردانی کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی مدون نسبت به بالا بردن رفاه حال پرسنل خدوم شهرداری با هدف بهبود عملکرد پرسنل که همانا منتج به خدمات بیشتر به شهروندان فهیم لاهیجان خواهد شد، اقدام نماییم.

وی گفت: در کنار توجه به عمران و توسعه شهر لاهیجان برای شادی و نشاط شهروندان هم در حال برنامه ریزی بوده و در سال های آتی لاهیجان به عنوان میزبان جشنواره های مختلف در سطح ملی و بین المللی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار