کد خبر: ۷۱۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 16 February 2019

تابناک / شاگردان برانکو ایوانکوویچ در صدد شکست پدیده مشهد و صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی هستند.

در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، ۲۹ بهمن تیم های پرسپولیس تهران و پدیده شهر خودرو باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند. پیروز این بازی به نیمه نهایی صعود می کند و باید رو در روی سپاهان قرار بگیرد.

سرخپوشان در مراحل گذشته از سد نود ارومیه و سپیدرود رشت گذشتند و در یک چهارم نهایی باید با پدیده شهر خودرو دیدار کند. از سویی دیگر شاگردان یحیی گل محمدی در بازی های گذشته موفق شدند از سد ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان بگذرند و در صدد شکست پرسپولیس هستند.

سرخپوشان در ۲ بازی رفت و برگشت در لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد پدیده گذشتند و نکته جالب اینکه ۲ گل هر دو بازی را علی علیپور از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و اگر در دیدار آنها تاریخ تکرار شود، پرسپولیس پیروز و راهی نیمه نهایی خواهد شد.

البته با شکست سایپا مقابل داماش گیلان، حضور این تیم در فینال جام حذفی قطعی است و باید دید از میان تیم های پرسپولیس، پدیده و سپاهان چه تیمی جواز حضور در بازی نهایی را کسب خواهد کرد. در جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته هجدهم، سپاهان با ۳۸ امتیاز در صدر جدول است و پرسپولیس با ۳۷ و پدیده با ۳۵ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

دیدار شاگردان برانکو و یحیی گل محمدی، ۲۹ بهمن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار