کد خبر: ۷۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷ 04 August 2015
رشت - ایرنا - سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تاکید بر توجه جدی به اهداف اجتماعی ورزش فوتبال، نسبت به قربانی شدن این اهداف در مسیر مباحث سیاسی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس رنجکش روز دوشنبه در دیدار جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان گیلان افزود: ورزش دارای یک خاستگاه عمومی است که می تواند نقش مهمی در تولید نشاط اجتماعی داشته باشد، پس نباید در برخی از رشته های ورزشی رویکردهای اجتماعی آنها را با دخالت های سیاسی تغییر داد.
وی ادامه داد: فوتبال به عنوان یکی از ورزش های پرطرفدار در گیلان ، جایگاهی خاص در توسعه نشاط اجتماعی و سرگرمی جامعه دارد که باید با برنامه ریزی اصولی از آسیب های تولید شده در آن به دلیل ناکارآمدی های مدیریتی پیشگیری کرد.
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بیان داشت: دغدغه فوتبال در استان گیلان که این روزها به دنبال رفع نگرانی های متعددی در این ورزش هستند، اساس مسئولیت آنان در مقابل جامعه است.
وی اظهار داشت: دولت تلاش دارد تا با برنامه ریزی و سپردن کار به دست اهل آن در حوزه های مختلف بویژه ورزش، فضای افکار عمومی را به سمت تولید هنجارها و پرهیز از ناهنجاری و در نهایت نشاط اجتماعی سوق دهد که در این مسیر، حضور چهره های شاخص ورزشی و ورزشکاران نقش مهمی دارد.
وی افزود: مشکلات هیات فوتبال نیز باید توسط صاحب نظران و دلسوزان این رشته برطرف شود.
در ادامه این جلسه که چهره هایی همچون بهمن صالح نیا، علیرضا هوشنگی، محسن نصر، احمد صومی، بهروز عباسی و نقی هدایتی حضور داشتند؛ هر یک در خصوص مشکلات فوتبال گیلان و افت وضعیت آن در استان ، مطالبی بیان کردند.
استان گیلان در حال حاضر دارای سه نماینده در لیگ های فوتبال کشور است؛ تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در لیگ برتر ، تیم فوتبال داماش گیلان در لیگ دسته یک و سپیدرود رشت در لیگ دسته دو کشور حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار