استاندار اسبق گیلان؛
تابناک / فرمانده قرارگاه فرهنگی علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: چرا برخی مسؤولان کد غلط به مردم می‌دهند و مشکلات کشور را فیلترینگ و کنسرت معرفی می‌کنند؟ آیا قول ندادند با برجام همه مشکلات تمام می‌شود؟
کد خبر: ۷۱۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 10 February 2019

تابناک / فرمانده قرارگاه فرهنگی علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: چرا برخی مسؤولان کد غلط به مردم می‌دهند و مشکلات کشور را فیلترینگ و کنسرت معرفی می‌کنند؟ آیا قول ندادند با برجام همه مشکلات تمام می‌شود؟

 

مسؤولان کد غلط به مردم ندهند/ قرار بود برجام به تمام مشکلات خاتمه دهد، پس چه شد؟!

 

سردار مهدی سعادتی در مراسم دهه فجر فاطمی در مسجد قدس همدان سخنان خود را با گرامیداشت یاد 8 هزار شهید، 17 هزار جانباز، یک‌هزار آزاده و 14 شهید مدافع حرم همدان آغاز کرد و آن را سند افتخار پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین دانست.

وی با تسلیت ایام فاطمیه، حضرت زهرا(س) را هدیه ارزشمند خداوند متعال به دنیا دانست و افزود: گذشت و اخلاق حضرت زهرا(س) را باید به خوبی شناخت اگرچه زهرایی عمل کردن بسیار دشوار است.

فرمانده اسبق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه زبان از بیان ابعاد شخصیت حضرت زهراس) ناتوان است تصریح کرد:‌ حضرت زهرا(س) همسری نمونه و مادری بی‌نظیر است که بزرگانی چون حسن(ع) و حسین(ع) و زینب کبری(س) را تربیت کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران از اینکه مردم بزرگ ایران به رهبری امام خمینی(ره) برای این انقلاب الهی انتخاب شده بودند، سخن گفت و ادامه داد: ما در برابر بزرگی ملت ایران و 23 هزار شهید این کشور مسؤول هستیم.

سردار سعادتی با اشاره به اینکه مسؤولان باید در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی جهادی کار کنند و به فکر حل مشکلات مردم باشند گفت: مسوولان بدانند که مردم ما بصیر هستند و هرکس از مسیر انقلابی منحرف شود، توسط همین مردم کنار گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای تداوم انقلاب اسلامی باید شاخص‌های انقلابی‌گری را بیش از گذشته مد نظر داشته باشیم گفت: بعثت انقلاب تازه شروع شده و با ندای عدالت‌خواهی خود در جهان زمینه را برای قیام آزادیخواهان فراهم کرده است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی علی ابن موسی الرضا(ع) با بیان اینکه آمریکا درهم شکسته است و قدرت آن هر روز رو به افول می‌رود افزود: رژیم منحوس صهیونیستی نیز تا 25 سال دیگر از بین می‌رود.

قدرت جمهوری اسلامی به ایمان مردم است

وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی به سخن حق آن و مردم ولایتمدار است افزود: امروز انقلاب در جهان نفوذ کرده و تربیت‌یافتگان مکتب انقلاب در تمام کشورها وجود دارند.

سردار سعادتی با اشاره به اینکه نه باید به آمریکا اعتماد کرد نه اروپا ادامه داد:‌ دشمن برای ایجاد کانال مالی 12 شرط برای ایران گذاشته که باید طبق آن FATF را اجرا کرد، استفاده از موشک‌ها را کنار گذاشت و حقوق بشر مد نظر آنها را اجرا کرد.

وی گفت: مگر آمریکا و اروپا برای ما چه کار کرده‌اند که برخی از دولتمردان آنها را رها نمی‌کنند؟ چرا کد غلط به مردم می‌دهد و مشکلات را فیلترینگ و کنسرت معرفی می‌کنند؟ آیا قول ندادید با برجام همه چیز تمام می‌شود؟

فرمانده قرارگاه فرهنگی علی ابن موسی الرضا با بیان اینکه آیا واردات 16 هزار خودرو به کشور عادی است؟ گفت: آیا مسوولان خواب هستند که گرانی گوشت و ارزاق به وجود آمده است؟

سردار سعادتی با اشاره به اینکه آقای نعمت‌زاده-وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت- باید محاکمه شود اظهار کرد: نعمت‌زاده تا بر صندلی وزارت تکیه زد، طرح شبنم را تعطیل کرد و قاچاق را شروع کردند، 25 تا 40 میلیارد دلار در طی سال قاچاق می‌شود.

وی با بیان اینکه ما کشوری می‌خواهیم که از صهیونیست‌ها و کدخدا و کدخداپرستان خالی باشد افزود: دشمنان هم کشوری می‌خواهند که یکی از ایالت‌های آمریکا باشد.

استاندار اسبق گیلان با تأکید بر اینکه هر کس از ولایت جدا شود نابود می‌شود تصریح کرد: امروز همه جریان‌ها و گروه‌های کشور باید یکدل و دور شمع ولایت تلاش کنند تا از این برهه حساس عبور کنیم.‌

وی با بیان اینکه وحدت را باید حفظ کرد ادامه داد:‌ مهمترین دستاورد انقلاب ساختن انسان‌های بزرگ است، باید کشوری که راه ایستادگی را به همه ملت‌ها آموخته است پرچم را به دست صاحب اصلی‌اش برساند.

سعادتی خاطرنشان کرد:‌ در 40 سالگی انقلاب با توجه به موقعیتی که داریم، امیدواریم رویکرد مسؤولان تغییر کند، راه نفوذ بسته شود و مانع رانت‌خواری شوند و برای ایجاد شغل تلاش کنند.

وی به برخی از دستاوردهای انقلاب چون 57 برابر شدن صادرات غیر نفتی، 30 برابر شدن محصولات پتروشیمی، 24 برابر شدن تولید فولاد خام، 6 برابر شدن راه‌های کشور، دو برابر شدن راه آهن، چهار برابر شدن تولید برق، 96 درصد دسترسی به آب شرب، قرارگیری بین پنج ارتش قوی در حوزه سایبری، رتبه ششم دنیا در تولید زیردریایی و داشتن سریعترین نرخ رشد علمی جهان اشاره کرد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی علی ابن موسی الرضا(ع) در پایان از مردم خواست با تمام قدرت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و درس بزرگی به یاوه‌گویی‌های آمریکا دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار