محمدباقر نوبخت در گفت و گو با تابناک گیلان؛
دکتر محمدباقر نوبخت، معاون گیلانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای نشان دادن عزم راسخ این ملت در دفاع از استقلال، ازادی و جمهوری اسلامی است و همه مردم ما انشالله در ۲۲ بهمن امسال با حصور گسترده خود نماد همبستگی ملی را به نمایش خواهند گذاشت و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و اقتدار نطام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان عالم خواهند کشاند.
کد خبر: ۷۱۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 08 February 2019

تابناک / دکتر محمدباقر نوبخت، معاون گیلانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای نشان دادن عزم راسخ این ملت در دفاع از استقلال، ازادی و جمهوری اسلامی است و همه مردم ما انشالله در ۲۲ بهمن امسال با حصور گسترده خود نماد همبستگی ملی را به نمایش خواهند گذاشت و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و اقتدار نطام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان عالم خواهند کشاند.

پروزه بین الملی راه اهن رشت - قزوین طی چند روز اینده با حضور رییس جمهوری افتتاح میشود / همه مردم ما انشالله در ۲۲ بهمن امسال با حصور گسترده خود، نماد همبستگی ملی را به نمایش خواهند گذاشت

رییس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: پروزه بین الملی راه اهن رشت - قزوین طی چند روز اینده با حضور رییس جمهوری افتتاح میشود.

نوبخت ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل ازاد راه رشت قزوین اختصاص یافته است و طی سه سال اخیر بیش از دوهزار میلیارد تومان جهت امور زیربنایی و استاتی سرمایه گذاری شده است. 

معاون رییس جمهور دستور ساخت سد لاستیکی اطاقور را صادر و ابلاع کرد


همچنین معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هنگام بهره برداری از سد پهلوان بست کومله اظهار کرد: سد لاستیکی اطاقور چهارمین سد لاستیکی شهرستان لنگرود است. 

نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود تا ساخت سد لاستیکی اطاقور از امروز کار عملیاتی ان اعاز شود و اقای استاندار در این راستا اهتمام ویژه ای داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
قطار پیشکش شما. ده کیلومتر رودبار منجیل را تمام کن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار