کد خبر: ۷۱۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 07 February 2019

 

 

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان کاخ نشینی بعضی از مسئولان را از دردهای جامعه عنوان کرد و گفت: نظام اسلامی درصدد تمدن سازی اسلامی است و مسئولان باید طوری زندگی کنند که امید محرومان به ناامیدی تبدیل نشود.

آیت الله رسول فلاحتی در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به ترک پرویز فتاح از ساختمان شیشه ای و حضور در جنوب تهران اظهار کرد: امیدوارم مسئولان دیگر این روند را در پیش بگیرند که مورد غفلت واقع شده است.
وی، کاخ نشینی بعضی از مسئولان را از دردهای جامعه عنوان کرد و افزود: نظام اسلامی درصدد تمدن سازی اسلامی است و مسئولان باید طوری زندگی کنند که امید محرومان به ناامیدی تبدیل نشود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه کمیته امداد بخشی از آلام جامعه هدف را جبران کرده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر این مبنا شکل گرفت تا کوخ نشینان طعم این دنیا را بچشند.
آیت الله فلاحتی به اندیشه کلان نگری در نظام کاپیتالیستی اشاره کرد و گفت: نظام سرمایه داری می خواهد بخش های عادی جامعه سرریز سازمان های بزرگ آنها باشد در حالی که نظام اسلامی توده های جامعه باید حفظ شوند.
وی با اشاره به اینکه چابک سازی و کوچک سازی از اقدام های کمیته امداد است، بیان کرد: با جامعه هدف باید طوری رفتار شود که روزی بساط کمیته امداد جمع شده و مددجویان بتوانند مدیر و تولیدکننده باشند.
نماینده ولی فقیه در گیلان بر هزینه کرد اعتبارات در مسیر درست تاکید کرد و یادآور شد: درست مصرف کردن و تولید باید به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد آموزش داده شود.
آیت الله فلاحتی به اعمال تحریم ها علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: تحریم ها در سایه مقاومت مردم و تدبیر مقام معظم رهبری شکسته شده و اکنون قدرت های جهانی به زانو در آمدند.
وی با بیان اینکه دو نوع سازمان دولتی و نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری داریم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در استان ها نماینده دارند و در جابه جایی ها نباید به نمایندگان ایشان بی توجهی شود.
امام جمعه رشت به مراجعه بسیار مردم به دفتر نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و گفت: البته پاسخگویی به تمام نیازهای مردم امکانپذیر نیست.
آیت الله فلاحتی با اشاره به تورم بالا در جامعه، بیان کرد: تورم بالا مردم را دچار مشکل کرده و نیاز است مسئولان در این زمینه تمهیدات لازم را بیندیشند.
وی به ثبت نام توزیع گوشت اینترنتی اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان باید بتوانند هوشمندانه مشکلات مردم را برطرف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار