کد خبر: ۷۱۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ 06 February 2019

تابناک / مربی تیم سپیدرود رشت می‌گوید تبمش می‌توانسته سایپا را شکست دهد.

علیرضا امامی‌فر، مربی تیم سپیدرود رشت پس از تساوی تیمش برابر سایپا در هفته شانزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: شرایط بازی آن‌طور که ما می‌خواستیم پیش رفت. با حرکت‌های سریع و ضد حمله برابر تیم سایپا، به نتیجه دلخواه‌مان رسیدیم. دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول ما نتیجه را بدست آوردیم ولی در مالکیت توپ مشکل داشتیم. تیم سایپا، با توجه به پتانسیلی که در بازی فیزیکی داشت، توانست نهایت استفاده را ببرد و دو گل به ما بزند. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم، نقاط ضعف‌مان را برطرف کردیم. فکر می‌کنم تیم سایپا نیمه دوم مالکیت بیشتری در زمین داشت و توانست برنامه‌هایش را پیاده کند. در لحظه‌ای که باید گل پیروزی را به ثمر می‌رساندیم، ناموفق بودیم و امیدوارم که این نقطه ضعف در هفته‌های آینده برطرف شود.

او ادامه داد: در کل از نتیجه بدست آمده راضی نیستیم. شاید این فوتبال را هواداران سپیدرود دوست داشته باشند اما باید این فوتبال با نتیجه همراه باشد تا بتواند تیم شرایطش را در جدول بهتر کند. بازیکنان در کارهای تکنیکی و تاکتیکی خوب عمل می‌کنند. نفراتی که به تیم اضافه شدند در آینده شرایط مسابقه را پیدا می‌کنند و نقاط ضعف تیم در آینده برطرف خواهد شد.

امامی‌فر در ادامه اظهار کرد: ما از نقاط ضعف خود آگاه هستیم. با توجه به تعویض‌هایی که انجام دادیم در نیمه دوم به حریف موقعیت ندادیم. در نیمه دوم ما توانستیم روی زمین بازی کنیم اما در حمله و گلزنی و گل خوردن مشکل داریم و امیدوارم که این مشکل در آینده برطرف شود.

او در مورد دو بازیکن گرجستانی تیم سپیدرود رشت گفت: لوکا که مصدومیت دارد و دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد. رومن شرایط مسابقه را ندارد و پیام صادقیان با تیم تمرین می‌کند و منتظریم تا شرایط مسابقه را پیدا کند. در مورد بازیکن بازیکن نیجریه‌ای هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم بازیکنی را به جمع‌مان بیاوریم تا به تیم کمک کند.

امامی‌فر گفت: کارت بازی پیام صادقیان صادر شده است. محمدرضا مهدوی هم به خاطر کارت زرد نتوانست در این بازی حضور پیدا کند. اینجا زمین ماست و دوست داریم تاکتیک خودمان را پیاده کنیم. ما اگر بخواهیم بر اساس سایپا برنامه‌ریزی می‌کردیم، باید دفاع می‌کردیم. ما اول تاکتیک خودمان را جلو رفتیم بعد دیدیم که به مشکل خوردیم از روش دیگری استفاده کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار