کد خبر: ۷۱۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 06 February 2019
 

تابناک / آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه بررسی مشکل رانندگان تاکسی شهر رشت اظهار داشت: کمبود برخی اقلام مورد نیاز نظیر گوشت و توزیع اینترنتی آن در بازار در شأن مردم نیست و وقوع این مسئله از ضعف و بی‌کفایتی برخی مسئولان حکایت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بیکاری و نبود فرصت‌های شغلی برای جوانان را درد بزرگ جامعه اعلام کرد و ابراز داشت: معضل بیکاری فشارهای بسیار مضاعفی بر خانواده‌ها و جوانان تحمیل می‌کند اما با تمام این‌ها اصل کسب روزی و لقمه حلال نباید از سوی خانواده‌ها فراموش شود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مشکل بیکاری فرزندان تحصیلکرده اما بیکار یکی از مشکلات اصلی اکثر خانواده‌ها است عنوان کرد: به علت نبود فرصت اشتغال لازم هر یک از خانواده‌ها به ناچار خودرویی را تهیه و در اختیار فرزندانشان قرار می‌دهند تا با استفاده از آن برای خود درآمدزایی کنند.

امام جمعه رشت اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در راستای افزایش جذب مسافر توسط رانندگان تاکسی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: رانندگان تاکسی برای انتقال مسافران نباید تنها به استقرار در محل ایستگاه‌ها اقدام کنند بلکه باید در تمام نقاط شهر حضور فعال داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان پذیرش مسافر از طریق روش‌های نوین اینترنتی را یکی از روش‌های خوب برای تاکسی‌ها دانست و اظهار داشت: حرکت‌های گردشی رانندگان تاکسی در سطح شهر و معابر به آنان در جهت جذب مسافر بیشتر کمک شایانی داشته باشد.

وی اجرای طرح تاکسی یارها را مطلوب ارزیابی کرد و ضمن تأکید بر حمایت قضایی از این طرح ابراز داشت: بررسی عمیق مشکل رانندگان تاکسی شهر رشت شد ضروری است و نخستین اقدام در این راستا این است که در ایستگاه‌های تاکسی خودروهای مسافربر شخصی حضور نداشته باشند.

آیت‌الله فلاحتی اعمال نظارت ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح ایستگاه‌های تاکسی شهر رشت را اقدامی لازم و ضروری خواند و عنوان کرد: در حال حاضر ۸۵ ایستگاه تاکسی در سطح رشت وجود دارد که در این میان ۳۰ ایستگاه این کلانشهر از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

امام جمعه رشت حضور فیزیکی پلیس راهنمایی و رانندگی در عرصه را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: ضمن اینکه حضور پلیس باید به صورت مستمر و گسترده باشد باید به این نکته بسیار مهم نیز توجه داشته باشیم که مدارا با مردم موضوعی بسیار مهم و در درجه نخست اولویت است.

وی با اشاره به اینکه نرخ کرایه تاکسی‌ها باید توسط ارگان‌های ذیربط واقعی‌سازی شود تصریح کرد: تامین قطعات مورد نیاز رانندگان تاکسی و حل مسائل و مشکلاتی نظیر مسأله بازار، ترافیک شهری و مشکل رانندگان تاکسی شهر رشت باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خواستار اولویت‌بندی مشکل رانندگان تاکسی شهر رشت شد ضمن تأکید بر رفع مشکلات آنان ابراز داشت: طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با ناوگان جدید باید توسط مسئولان شهری و اعضای شورای شهر رشت به صورت جدی‌تری مورد پیگیری قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار